Θυρωρός σε πολυκατοικίες: Έχουν δημιουργηθεί λίστες αναμονής για μία θέση – Τι ίσχυε παλιά

πολυκατοικίες

Έχουν δημιουργηθεί λίστες αναμονής για μία θέση θυρωρού σε εισόδους των πολυκατοικιών. Αυτό γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ομοσπονδίας θυρωρών Γιώργος Βαμβακάς μιλώντας στο MEGA και είπε πως στο επάγγελμα του θυρωρού έχει ενταχθεί πάρα πολύ νέος κόσμος. Εν συνεχεία ανέφερε τα προσόντα που πρέπει να έχει κάποιος για να ασχοληθεί με την ειδικότητα. Όποιος θέλει να ασχοληθεί με το επάγγελμα αυτό, θα πρέπει να έχει γνώσεις επάνω σε ορισμένα τεχνικά θέματα, όπως στα υδραυλικά αλλά και να μπορεί να διαχειριστεί υπολογιστή και θέματα εισπρακτικής, υπογράμμισε και είπε πως τα καθήκοντα του θυρωρού σχετίζονται μεταξύ άλλων με ζητήματα του κτιρίου που αφορούν τους ενοίκους, τη σωστή λειτουργία ενός  κτιρίου αλλά και με τους ανελκυστήρες.

«Οι εργαζόμενοι θυρωροί είναι οι πρώτοι που έρχονται στην εργασία τους και οι τελευταίοι που φεύγουν. Από το πρωί είναι υπεύθυνοι για τη σωστή και την ομαλή λειτουργία του κτιρίου, για την προσοχή τους σε αυτό και την παραβατικότητα. Για αυτό στα κτίρια που υπάρχουν θυρωροί και υπάρχει προσωπικό και η παραβατικότητα είναι σχεδόν μηδενική» σημείωσε και πρόσθεσε πως  «τα κτίρια που έχουν τη δυνατότητα να έχουν στην υπηρεσία τους εργαζόμενους θυρωρούς και προσωπικό καθαριότητας δημιουργούν υπεραξία και έχουν μια άλλη θέση στην αγορά ακινήτων που υπάρχει σήμερα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι και οι ασφαλιστικές εταιρείες όταν τα κτίρια έχουν θυρωρό για την ασφάλεια του κτιρίου και για την εύρυθμη λειτουργία τους, μειώνουν τα ασφάλιστρα περίπου κατά 20%».

Επίσης είπε πως η ομοσπονδία θυρωρών απαρτίζεται σήμερα από «1.500 μέλη πανελλαδικά δηλαδή Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Και εκεί είναι η συνδικαλιστική δύναμη αλλά ο αριθμός των θυρωρών είναι μεγαλύτερος που έχει παραμείνει…  γύρω στους 4.000 θυρωρούς».

Τι ίσχυε παλιά

Όπως ανέφερε, στο παρελθόν το επάγγελμα του θυρωρού ήταν «κλειστό» και όσοι ήθελαν να ασχοληθούν με αυτό πουλούσαν τα χωράφια τους για να έρθουν στην Αθήνα και να το ασκήσουν. Παράλληλα επεσήμανε πως οι ενδιαφερόμενοι αγόραζαν το επάγγελμα στην «διπλάσια τιμή από τα διαμερίσματα της  δεκαετίας του ‘ 50 και του ’60. Το επάγγελμα αυτό ήταν όπως είναι οι άδειες των ταξί σήμερα, που είναι κλειστό επάγγελμα».

Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ:

 

Exit mobile version