Αυξημένη έως και κατά 15% είναι φέτος η κίνηση στα κρεοπωλεία κατά την εορταστική περίοδο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, με το χοιρινό να’ αναδεικνύεται σε «βασιλιά» των προτιμήσεων των καταναλωτών. Οι φετινές γιορτές, όπως λέει στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Νομού Θεσσαλονίκης Σάββας Κεσίδης, αποτελούν μια καλή περίοδο για τους κρεοπώλες καθώς μπορεί οι καταναλωτές ν’ αγοράζουν λιγότερο σε ποσότητα κρέας, αλλά ο αριθμός τους είναι μεγαλύτερος σε σχέση με πριν.
«Οι πολλές αγορές έγιναν τις ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα. Την τρέχουσα περίοδο έχουμε μεν δουλειά, ωστόσο οι νοικοκυρές προμηθεύονται συμπληρώματα για το τραπέζι της Πρωτοχρονιάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των κρεοπωλών, το 50% του τζίρου στα κρεοπωλεία του νομού αφορά σε αγορές χοιρινού. «Παραδοσιακά, ο “ βασιλιάς” του εορταστικού τραπεζιού στην πόλη είναι το χοιρινό, ενώ ακολουθούν τα πουλερικά, το αρνί/κατσίκι και το μοσχάρι», επισήμανε ο κ. Κεσίδης. Σε ό,τι αφορά τις γαλοπούλες, σημείωσε πως γίνονται πωλήσεις αλλά όχι πολλές «αφού η κατανάλωσή της δεν συμβαδίζει με την παράδοση που κρατούν οι Έλληνες την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς».
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος των κρεοπωλών σημείωσε ότι οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν επιστρέψει για τα καλά στα παραδοσιακά κρεοπωλεία, υπενθυμίζοντας το μότο του Σωματείου: 12 μήνες/χρόνο σχέση εμπιστοσύνης! «Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης είναι δύσκολο εγχείρημα, αλλά με επιμονή, υπομονή και συνέπεια στην ποιότητα, οι καταναλωτές μας δείχνουν με τη στάση τους ότι η περίοδος του πειραματισμού όλα τα προηγούμενα χρόνια, έληξε».
«Αντίδωρο» στους καταναλωτές με δωροεπιταγές
Στο μεταξύ, με διαδικτυακή και σε πραγματικό χρόνο κλήρωση που θα αναδείξει 500 τυχερούς που θα λάβουν δωροεπιταγές συνολικής αξίας 12.600 ευρώ, έχουν προγραμματίσει να ευχαριστήσουν τους καταναλωτές οι κρεοπώλες του νομού Θεσσαλονίκης, «επιστρέφοντάς» τους έτσι μέρος των κερδών της περιόδου των εορτών, σύμφωνα με τον κ. Κεσίδη.
«Η διαδικασία θα γίνει, εκτός απροόπτου, στις 11 Ιανουαρίου 2021 και θα είναι καθόλα νομότυπη, ενώ η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας που “ τρέχουν” οι κρεοπώλες του νομού από τις 14/12 και ολοκληρώνεται στις 7/1», εξήγησε ο πρόεδρος των κρεοπωλών.
Για κάθε 10 ευρώ αγορών, ο καταναλωτής παίρνει έναν λαχνό, ανέφερε και γνωστοποίησε ότι η διαδικτυακή κλήρωση θα αναδείξει τον νικητή που θα λάβει το μεγάλο έπαθλο, τη δωροεπιταγή αξίας 500 ευρώ. Θα κληρωθούν επίσης τέσσερις δωροεπιταγές των 200 ευρώ, δέκα των 100 ευρώ, είκοσι των 50 ευρώ και 465 των 20 ευρώ. Σε σύνολο 600 μελών του σωματείου και 900 κρεοπωλείων συνολικά στον Νομό Θεσσαλονίκης, οι συμμετέχοντες στην καμπάνια ανέρχονται σε 380 μέλη.
Θεσσαλονίκη: Αυξημένη η κίνηση στα κρεοπωλεία την εορταστική περίοδο – Τι προτιμούν οι καταναλωτές
δημοσιεύτηκε:
22:32
, 30 Δεκεμβρίου 2020
Οικονομία
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
6 ώρες πριν
Πιέζουν τον Κιρ Στάρμερ για αλλαγές στο νόμο υπό την πιθανότητα «υπέρογκης» χρηματοδότησης του...
15 ώρες πριν