Και το επόμενο διάστημα αναμένεται να συνεχιστεί η τηλεφωνική ενημέρωση από την γραμμή εξυπηρέτησης του ΕΦΚΑ, 1555, στους ασφαλισμένους που βρίσκονται κοντά στο να γίνουν συνταξιούχοι. Πρόκειται για το νέο πιλοτικό πρόγραμμα του Φορέα στο οποίο εκτιμάται πως θα συμμετάσχουν 200 ασφαλισμένοι του ιδιωτικού τομέα ηλικίας κοντά στα 67 έτη (100 από την Αθήνα και 100 από τη Θεσσαλονίκη).
Τα τηλεφωνήματα θα γίνουν προκειμένου να ενημερωθούν οι υποψήφιοι συνταξιούχοι για τα απαραίτητα δικαιολογητικά 6 έως 12 μήνες πριν από την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησης, ώστε να μην καθυστερήσει η διαδικασία της απονομής.
Δημόσιο: Η ενημερωτική εκστρατεία για τη συνταξιοδότηση
Υπενθυμίζεται πως το μέτρο αυτό εφαρμόστηκε το προηγούμενο διάστημα σε 1.000 δημοσίους υπαλλήλους και ήταν αρκετά επιτυχημένο. Μάλιστα σύμφωνα με την ανάλυση των ποιοτικών στοιχείων από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ προέκυψαν τα εξής:
- Οι υπάλληλοι του 1555 ενημέρωσαν τους ασφαλισμένους που συμπληρώνουν σε 6 έως 12 μήνες το 2024 τα 67 έτη της ηλικίας τους για τα δικαιολογητικά που πρέπει να καταθέσουν στην υπηρεσία για την συμπλήρωση του ΔΑΥΚ.
- Οι εξερχόμενες κλήσεις πραγματοποιήθηκαν από τις 9 π.μ μέχρι τις 2μμ και από τις 5μμ μέχρι τις 9 μ.μ. και το Σαββατοκύριακο από τις 9 π.μ. μέχρι τις 5μμ. Οι υπάλληλοι κάλεσαν στο τηλέφωνο συνολικά 970 πολίτες και κατάφεραν να ενημερώσουν 708. Δηλαδή το ποσοστό επιτυχίας της επικοινωνίας έφτασε στο 73%.
- Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης αναφορικά με το θέμα της συνταξιοδότησης οι υπάλληλοι του 1555 συγκέντρωσαν απορίες και ερωτήματα πολιτών ενώ την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου αναφέρθηκαν και στο ευχάριστο κλίμα που διαμορφωνόταν κατά τη διάρκεια της κλήσης.
- Οι περισσότεροι πολίτες εξέφρασαν θετικά σχόλια και πολλοί δήλωναν ικανοποιημένοι από την ενημέρωση του τηλεφωνικού κέντρου αναφορικά με το θέμα της συνταξιοδότησης.
- Οι πολίτες ανέφεραν πως θα προβούν άμεσα σε απαραίτητες ενέργειες για την καταμέτρηση του πρότερου ασφαλιστικού τους βίου. Ενώ κάποιοι από αυτούς προχωρούσαν σε απευθείας δέσμευση για ραντεβού, προκειμένου να καταθέσουν όλα τα φυσικά παραστατικά που αποδεικνύουν τους χρόνους και τις ημέρες ασφάλισης, ώστε η καταμέτρηση να γίνει ορθά.
- Επιπλέον οι ασφαλισμένοι έκριναν ως πολύ βοηθητική την ενημέρωση για το τμήμα και την Τοπική Διεύθυνση που ήταν αρμόδια να απευθυνθούν, ανάλογα με το τέως ασφαλιστικό ταμείο, ώστε να πραγματοποιηθεί το κατάλληλο ραντεβού και να αποφευχθούν οι πολλαπλές επισκέψεις, αλλά και η δέσμευση ραντεβού σε τμήματα και Καταστήματα, τα οποία είναι αναρμόδια.