Quantcast
Σύνδεσμος Διαφημιζομένων: Η τηλεοπτική αγορά να λειτουργεί με όρους ανταγωνισμού - enikonomia.gr
share

Σύνδεσμος Διαφημιζομένων: Η τηλεοπτική αγορά να λειτουργεί με όρους ανταγωνισμού

δημοσιεύτηκε:

Ο Υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, συναντήθηκε σήμερα το μεσημέρι με τη διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).

Το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, ανέλυσε ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, στη διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), με την οποία συναντήθηκε σήμερα. 

Από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι:
– Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.
– Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.

Η διοίκηση του ΣΔΕ, σύμφωνα με κυβερνητική ανακοίνωση,  χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.

Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, η Ταμίας κυρία Υβέτ Κοσμετάτου και η Γενική Διευθύντρια, κυρία Νερίνα Κομιώτη.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.