“Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο για να λειτουργήσει η αγορά εκτός από το click away και το click inside” ξεκαθάρισε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης μιλώντας στην ΕΡΤ1. Όπως εξήγησε ο ίδιος: Το click away εφαρμόστηκε πριν τις γιορτές με επιτυχία, σε κάποιους κλάδους, γι’ αυτό και επανήλθε ενώ ξεκίνησε και το click inside, ειδικότερα για επιχειρήσεις όπως είναι τα καταστήματα ρούχων, παπουτσιών και τα βιβλιοπωλεία, προκειμένου να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις και να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών.
«Το λιανεμπόριο εκπροσωπεί το 40% των δημόσιων εσόδων για αυτό βρήκαμε μια ισορροπία που αφενός μειώνει την κινητικότητα των πολιτών στους δρόμους κι αφετέρου κρατάει ανοιχτές τις επιχειρήσεις.
Από την άλλη πλευρά, οι επιχειρήσεις και την προηγούμενη περίοδο και τώρα είναι ενταγμένες στα μέτρα στήριξης από τον κρατικό προϋπολογισμό» σημείωσε ο γενικός γραμματέας και πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει άλλος τρόπος αυτή την περίοδο για να κρατήσουμε μια ισορροπία ανάμεσα στην λειτουργία της αγοράς και στην τήρηση των περιοριστικών μέτρων για τον covid 19».
«Πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα περιορίσει τις άσκοπες μετακινήσεις και τους άσκοπους συνωστισμούς για να λειτουργήσουν τα μέτρα και να επανέλθουμε σε μια κανονικότητα. Έτσι θα πάμε ως το τέλος του μήνα, να δούμε πως θα λειτουργήσει και το click inside» είπε ο κ. Σταμπουλίδης ενώ σε ερώτηση σχετικά με τα σούπερ μάρκετ σημείωσε ότι «μπορούν να πωλούν μέσα στο κατάστημα ότι πουλούσαν και πριν εκτός από παιχνίδια. Παιχνίδια μπορούν να πωλούν τα σούπερ μάρκετ με click away».