Το 2018 η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου θα είναι ακόμη πιο δυνατή (strong), όπως εκτιμούν ανώτατα στελέχη από τρεις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες του κλάδου, εκ των οποίων οι δύο ελληνικών συμφερόντων, που βλέπουν και τους ναύλους στα capes στα 50.000 δολ. την ημέρα από 20.000 δολ. που ναυλώνονται σήμερα τα πιο σύγχρονα.
Σε μία συζήτηση που οργάνωσε η Morgan Stanley, τα στελέχη που συμμετείχαν από τη Safe Bulkers (SB), τη Scorpio Bulkers (SALT), και τη Star Bulk Carriers, ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξα για την πορεία του κλάδου τη φετινή χρονιά. Στο ερώτημα αν η ναυλαγορά ξηρού φορτίου θα παραμείνει δυνατή και το 2018, ο κ. Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers, σημείωσε ότι «με τα τρέχοντα επίπεδα προσφοράς και ζήτησης δεν μπορούμε να δούμε πως δεν θα είναι δυνατή η αγορά και το 2018. Μπορεί το τρίτο τρίμηνο να είναι εποχιακά πιο αδύναμο, αλλά το τέταρτο τρίμηνο θα είναι πολύ δυνατό» πρόσθεσε και συμπλήρωσε ότι τώρα τα πλοία Panamax ναυλώνονται μεταξύ 14.000 και 16.000 δολ. την ημέρα, που είναι πολύ καλύτερο επίπεδο από ό,τι πριν από λίγες εβδομάδες, και για το τέταρτο τρίμηνο εκτιμούμε ότι οι ναύλοι θα φθάσουν τα 20.000 δολ.
Πηγή Πληροφοριών: Ναυτεμπορική