Σε 3 δισ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος από την Black Friday και τη Cyber Monday για φέτος, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις από διάφορες έρευνες στο Λεκανοπέδιο της Αττικής για το χρονικό διάστημα από 29 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου. Ποσό που αντιστοιχεί στο 8% περίπου του ετήσιου τζίρου της λιανικής.
Στο ΔΣ του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, ο πρόεδρός του Βασίλης Κορκίδης υποστήριξε ότι στο πλαίσιο αυτών των δύο “market events” οι 6 στους 10 καταναλωτές υπολογίζεται ότι αγόρασαν τρία με τέσσερα προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ σύμφωνα με τον μέσο όρο των αποδείξεων ξόδεψαν ο καθένας τους 180- 200 ευρώ.
Όπως ανέφερε, φέτος τα “χτυπήματα” για online αγορές διπλασιάστηκαν από πέρυσι. Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Ελεύθερος Τύπος”, το 2019 οι προτιμήσεις των καταναλωτών στις αγορές και τα καταστήματα της Αττικής διαφοροποιήθηκαν από το 2018, με εξαίρεση την ένδυση- υπόδηση που παρά τη μείωση από το 81% πέρυσι από 75% φέτος, διατήρησε την πρώτη θέση ως δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία.
Οι ηλεκτρονικές συσκευές με 44% ξεπέρασαν σε προτίμηση τα καλλυντικά, που έρχονται τρίτα με 30% και ακολουθούν με 24% αξεσουάρ και κοσμήματα, 22% ηλεκτρικές συσκευές, είδη σπιτιού κλπ.
Τον μεγαλύτερο τζίρο αυτή την περίοδο είχαν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών της Αττικής που όμως προσέφεραν και μεγάλες εκπτώσεις άνω του 60%. Ακολούθησαν τα πολυκαταστήματα στην υπόδηση, τα ακριβά καλλυντικά και γενικά τα επώνυμα είδη.
Όπως ανέφερε, φέτος τα “χτυπήματα” για online αγορές διπλασιάστηκαν από πέρυσι. Όπως αναφέρει η εφημερίδα “Ελεύθερος Τύπος”, το 2019 οι προτιμήσεις των καταναλωτών στις αγορές και τα καταστήματα της Αττικής διαφοροποιήθηκαν από το 2018, με εξαίρεση την ένδυση- υπόδηση που παρά τη μείωση από το 81% πέρυσι από 75% φέτος, διατήρησε την πρώτη θέση ως δημοφιλέστερη καταναλωτική κατηγορία.
Οι ηλεκτρονικές συσκευές με 44% ξεπέρασαν σε προτίμηση τα καλλυντικά, που έρχονται τρίτα με 30% και ακολουθούν με 24% αξεσουάρ και κοσμήματα, 22% ηλεκτρικές συσκευές, είδη σπιτιού κλπ.
Τον μεγαλύτερο τζίρο αυτή την περίοδο είχαν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών της Αττικής που όμως προσέφεραν και μεγάλες εκπτώσεις άνω του 60%. Ακολούθησαν τα πολυκαταστήματα στην υπόδηση, τα ακριβά καλλυντικά και γενικά τα επώνυμα είδη.