Προγραμματική Σύμβαση με την Ελληνική Αστυνομία για ξεχωριστή φρούρηση των σταθμών και του δικτύου του ΜΕΤΡΟ και του ΗΣΑΠ θα υπογράψει ο ΟΑΣΑ όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη στον ΣΚΑΙ ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Ο υπουργός διευκρίνισε οτι το κόστος για τις καταστροφές στους σταθμούς δεν θα είναι βαρύ για το Ελληνικό Δημοσιο γιατί ο εξοπλισμός των σταθμών και τα ακυρωτικά μηχανήματα που καταστρέφονται είναι ασφαλισμένα. Επέμεινε και σήμερα στη δήλωση του στη Βουλή οτι μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τις καταστροφές έχουν άτομα που σχετίζονται με ιδιωτικές εταιρίες φύλαξης, εκτός των χούλιγκαν και εκείνων που το κάνουν για πολιτικούς λόγους.
Ανακοίνωσε παράλληλα οτι από την 1η Ιουνίου θα τεθεί οριστικά σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε όλες τις αστικές συγκοινωνίες. Επανέλαβε δε, οτι το προηγούμενο πολιτικό σύστημα ανέχτηκε πάρα πολλά στις αστικές συγκοινωνίες και δεν είναι τυχαίο οτι εκατοντάδες λεωφορεία παρότι κυκλοφορούν εδώ και 1Ο χρόνια ακόμη δεν έχουν παραληφθεί επισήμως.
Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ότι μετά τις 31 Μαρτίου και ανά μια εβδομάδα ο ίδιος ο πρωθυπουργός θα παραδώσει στη κυκλοφορία όλους τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους που ολοκληρώνονται. Αρνήθηκε ότι έχει ευνοήσει τον εργολάβο κ. Καλογρίτσα ενώ αναφερόμενος στην τράπεζα Αττικής είπε: «Καλά έκανε ο κ. Στουρνάρας και έστειλε το πόρισμα των ελεγκτών στον εισαγγελέα για την τράπεζα Αττικής αλλά να στείλει και άλλα 70 για τις άλλες τράπεζες και τα δάνεια που έδιναν». Υποστήριξε ακόμη ότι η προηγούμενη κυβέρνηση ήθελε να πουλήσει την Αττικής σε ιδιώτες με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και όπως είπε χαρακτηριστικά, «εμείς ως ΤΕΕ τη σώσαμε από αυτή τη ληστεία. Γιατί ληστεία ήταν”.
Μιλώντας για την αξιολόγηση και τα χρονοδιαγράμματα ο κ. Σπίρτζης είπε: πως γίνεται μια τέτοιου είδους διαπραγμάτευση δεν μπορείς να ξέρεις πού θα φθάσει. Λες τη δική σου προσπάθεια. Θα μπορούσε να κλείσει η αξιολόγηση αν κάναμε ‘ο,τι έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση. Γνωρίζεται ότι οι αντιστάσεις είναι και στις συντάξεις και στο αφορολόγητο και στα εργασιακά.
Για το πότε θα κλείσει η αξιολόγηση ειπε ότι αυτό έχει να κάνει με το που θα οδηγηθεί στο τέλος, έχει να κάνει και με τη στάση των εταίρων.
Για το αυριανό Eurogroup είπε ότι αναμένει να ενημερωθούν οι ηγέτες της Ευρώπης να εκτιμήσουν τη κατάσταση που επικρατεί στην Ευρώπη και να μην επιμείνουν στη μέχρι τώρα στάση τους.
Είναι ευχής έργο να τελειώνουμε είπε ο κ. Σπίρτζης, ενώ δεν θέλησε να μιλήσει για τα αντίμετρα προσθέτοντας ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να καλύψεις την απώλεια του εισοδήματος.
Για την καθυστέρηση στο κλείσιμο της αξιολόγησης είπε ότι υπάρχει κόστος, ότι δεν μπορούν αναπτυχθούν πρωτοβουλίες στον αναπτυξιακό τομέα αλλά όταν γίνονται διαγωνισμοί και σχέδια βιώσιμα το θέμα αντιμετωπίζεται.