Quantcast
Σπίρτζης: Έως τον Μάρτιο του 2017 πρέπει να είναι έτοιμα τα μεγάλα έργα - enikonomia.gr
share

Σπίρτζης: Έως τον Μάρτιο του 2017 πρέπει να είναι έτοιμα τα μεγάλα έργα

δημοσιεύτηκε:

‘Eως τον Μάρτιο του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι αυτοκινητόδρομοι, οι επεκτάσεις του Μετρό και τα σιδηροδρομικά έργα, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μετά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ), Βέρνερ Χόγιερ.

Από την πλευρά του, ο κ. Χόγιερ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την πρόοδο των έργων. .«Είναι εκπληκτικό το πόσα έργα θα ολοκληρωθούν σε λίγο στην Ελλάδα», τόνισε , διαπιστώνοντας “μεγάλη πρόοδο όσον αφορά τους αυτοκινητόδρομους και ειδικά τον Μορέα”.

Όσον αφορά στο μετρό Θεσσαλονίκης, θα υπάρξει παράταση της χρηματοδότησης έως και τον Μάρτιο του 2020. Για τις νέες επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα εξετάσει την ωρίμανση της γραμμής 4 . Το πρώτο τμήμα της γραμμής αυτής, ‘Αλσος Βεΐκου-Γουδί, ύψους 1,4 δισ. ευρώ αναμένεται να δημοπρατηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2016.

Ο υπουργός Υποδομών, ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από ξένες τράπεζες για τα έργα στην Ελλάδα. Όπως είπε, για το θέμα αυτό θα υπάρξει συνάντηση με εκπροσώπους της Παγκόσμιας Τράπεζας. « Συμφωνήσαμε και συζητήσαμε για τους αυτοκινητοδρόμους που εμπλέκεται η Ευρωπαϊκή Τράπεζα (Μορέας και Ολυμπία Οδός) ένα βαρύ χρονοδιάγραμμα, προκειμένου σύντομα να ολοκληρωθούν οι αυτοκινητόδρομοι που έχουν ξεκινήσει εδώ και χρόνια», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών. « Συμφωνήσαμε τις πρόσθετες εγγυήσεις, αλλά και τους υπόλοιπους όρους που θέτουμε εμείς στο τραπέζι. Είναι 300 εκατομμύρια ευρώ μέχρι την ολοκλήρωση ως εγγύηση».

Επιπλέον., στο τραπέζι της συζήτησης τέθηκε και το θέμα της επέκτασης του προαστιακού από το Λαύριο έως τη Ραφήνα, ενώ τα υπόλοιπα έργα που μπαίνουν στον νέο σχεδιασμό, είναι η κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής της Εγνατίας: Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο κόστους 5 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όσο γίνεται περισσότερα έργα που χρηματοδοτούνται από το τρέχον πρόγραμμα ΕΣΠΑ το οποίο λήγει στο τέλος του χρόνου, προκειμένου να μην χαθούν χρήματα και να μεταφερθούν όσο γίνεται λιγότερα έργα- γέφυρες στο νέο ΕΣΠΑ.

 

 

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.