Eρχονται μειώσεις τιμών και στα εποχικά προϊόντα των σούπερ μάρκετ. Όπως γνωστοποίησε σήμερα o Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ το επόμενο κύμα μειώσεων τιμών στα σούπερ μάρκετς δηλαδή πέραν των 120 προϊόντων θα αφορά προϊόντα που έχουν “εποχική διάσταση”. «Θα είναι πάντοτε βασικά προϊόντα που έχουν μεγάλη κατανάλωση. Μιλάμε για προϊόντα που έχουν περιθωριακούς κωδικούς ή προϊόντα που δεν έχουν ουσιαστική κατανάλωση. Είναι σημαντικά προϊόντα για τους καταναλωτές τα οποία όμως έχουν εποχική διάσταση. Αυτή είναι η εικόνα που έχουμε αυτή τη στιγμή από την αγορά .Θα δούμε εάν θα επαληθευθεί φυσικά» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αναγνωστόπουλος αναφερόμενος στο θέμα της νέων μειώσεων στις τιμές των προϊόντων.
Έρχονται αλλαγές στο καθεστώς των προσφορών
Επίσης προανήγγειλε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο καθεστώς των προσφορών. «Στο θέμα των παραπλανητικών εκπτώσεων θα δούμε πολύ μεγάλη αλλαγή το επόμενο τρίμηνο – τετράμηνο. Το λέω αυτό από τώρα για να το γνωρίζει αυτό το καταναλωτικό κοινό: ότι θα γίνει μια πολύ μεγάλη στροφή στο πώς δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ με τις προσφορές και τις εκπτώσεις μέσα το επόμενο χρονικό διάστημα το οποίο θα είναι πολύ ορατό από τις αρχές του επόμενου έτους . Θα φύγουν πολύ από αυτές τις προβληματικές πρακτικές που δεν είναι καθαρές προς τον καταναλωτή .Θα πρέπει να επικοινωνείται σαφώς το μήνυμα του τι σημαίνει πραγματική έκπτωση και του τι σημαίνει προσφορά προς το καταναλωτή. Και θα υπάρχει αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αναφορά σε τιμές τιμοκαταλόγου» σημείωσε.
Μεταξύ άλλων ο εκπρόσωπος μικρομεσαίων supermarket, Γιάννης Πηλίδης ρωτήθηκε στο ποιοι θα είναι οι επόμενοι κωδικοί των προϊόντων για τους οποίους θα υπάρξουν μειώσεις στις τιμές. «Σε ό,τι βασικό υπάρχει …. απλά θα διευρύνουμε την γκάμα .Για παράδειγμα εάν έχουμε στα ζυμαρικά 5 κωδικούς θα βάλουμε 10 κωδικούς. Εάν έχουμε 2 οδοντόκρεμες θα βάλουμε 5 οδοντόκρεμες » απάντησε.
Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ