Νέα έρευνα της Convert Group αποκαλύπτει ποια είναι πιο δημοφιλής ημέρα για κάνουν τις οnline αγορές τους οι καταναλωτές στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ. Όπως αναφέρει η Convert Group, η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%
O τζίρος
Αξιοσημείωτο είναι δε πως τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, η αύξηση του τζίρου των online super market ήταν 15% και άγγιξε τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ , χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αλλά και οι παραγγελίες ήταν αυξημένες κατά 9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Για τις online αγορές
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν:
- +30% σε προϊόντα για κατοικίδια
- +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
- +14% σε ποτά και αναψυκτικά,
- +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
- +11% σε φρέσκα τρόφιμα,
- +10% σε βρεφικά είδη,
- +9% σε είδη αρτοποιίας,
- +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
- +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
- ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 12%.