Εντός των προσεχών ημερών θα ανακοινωθεί ο τέταρτος κύκλος προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές» για την υποβολή αιτήσεων αναφορικά με τη προμήθεια των επιχειρήσεων με τερματικά (POS). Το δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση στο πρόγραμμα αυτό θα έχουν οι επιχειρήσεις για τις παρακάτω Κατηγορίες Ενέργειας:
- Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
- Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
- Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
- Κατηγορία 5: Αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ, εκτός των επιχειρήσεων εστίασης.
- Κατηγορία 6: Αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ) επιχειρήσεων εστίασης
Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, σε εφαρμογή του νέου κανονισμού της ΕΕ για τις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας έχουν προστεθεί νέες επιλέξιμες δραστηριότητες, που αφορούν ενδεικτικά τη μεταποίηση και εμπορία προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας και είναι οι εξής:
Επιπλέον, σε περίπτωση που μία επιχείρηση δραστηριοποιείται σε περισσότερους του ενός ΚΑΔ, για την εκτίμηση της επιλεξιμότητας λαμβάνεται καταρχάς υπόψη ο ΚΑΔ Κύριας Δραστηριότητας και εφόσον αυτός δεν είναι επιλέξιμος, δευτερευόντως ο ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα. Συγκεκριμένα για την Κατηγορία Ενέργειας 1, επιλέξιμες θεωρούνται οι επιχειρήσεις που έχουν έναν από τους ακόλουθους ΚΑΔ που αφορούν δραστηριότητες λιανικού εμπορίου σε υπαίθριους πάγκους και αγορές, ακόμα και αν αυτοί δεν είναι ο κύριος ΚΑΔ ή ο ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα:
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι ανωτέρω ΚΑΔ να εμφανίζουν μη μηδενικά έσοδα κατά το έτος αναφοράς στο συγκεκριμένο ΚΑΔ.
Ποια η διαδικασία εξαργύρωσης των vouchers;
Οι δικαιούχοι του προγράμματος για να εξαργυρώσουν τα vouchers θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:
1.Αρχικά θα πρέπει να εισέλθουν στο https://beneficiary.digitalsme.gov.gr/ προκειμένου να μπουν στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Υποβολής Αίτησης Χρηματοδότησης, στην οποία έχουν υποβάλλει την Αίτηση Χρηματοδότησης και πατήσουν το κουμπί «Συνέχεια» που θα δουν στο κάτω μέρος της οθόνης.
2. Μετά θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί «Είσοδος με διαπιστευτήρια Taxisnet» που θα δουν στο κάτω μέρος της οθόνης και θα πληκτρολογήσουν το όνομα Χρήστη και τον Κωδικό τους που έχουν για το Taxisnet, ώστε να εισέλθουν στην Αίτησή τους.
3. Θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί «Έκδοση και διαχείριση επιταγών». Σημαντική ενημέρωση: Το κουμπί «Έκδοση και διαχείριση επιταγών» εμφανίζεται στην οθόνη για όλους τους δικαιούχους του Α’ και Β’ κύκλου. Για τους δικαιούχους του Γ’ κύκλου θα εμφανιστεί στην οθόνη μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των ενστάσεων, όπου και θα ενημερωθούν με νεότερη ανακοίνωση.
4.Θα πρέπει να πληκτρολογήσουν το ποσό στο οποίο επιθυμούν να εκδοθεί η επιταγή (μέχρι το ύψος του ποσού που αναγράφεται ως «Διαθέσιμο ποσό για έκδοση νέων επιταγών» στην οθόνη τους) και μετά θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί «Αίτημα έκδοσης νέας επιταγής» και στον πίνακα «Οι επιταγές μου» θα εμφανιστεί στην οθόνη τους η επιταγή εφόσον εγκριθεί. Σημειώνεται ότι την επιταγή θα τη λάβουν οι δικαιούχοι και στην επιβεβαιωμένη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) που έχουν δηλώσει στην αίτησή τους.
5.Θα πρέπει να επιλέξουν το προϊόν που επιθυμούν και να δείχνουν στον Έμπορο την επιταγή τους. Επίσης οι δικαιούχοι του δίνουν το ΑΦΜ τους και αυτομάτως λαμβάνουν μήνυμα στο κινητό, που έχουν δηλώσει στην αίτησή τους, με έναν κωδικό μιας χρήσης που επίσης πρέπει να δώσουν στον Έμπορο.