Τον τρόπο με τον οποίο η χώρα γλιτώνει 280.000 επισκέψεις πολιτών κάθε ημέρα στα γκισέ των τραπεζών εξηγεί ο
γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης
του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στην εφημερίδα “Καθημερινή”.
Όπως σημειώνει “σήμερα, μέσω του κέντρου διαλειτουργικότητας δηλαδή του
κεντρικού κόμβου παροχής σύγχρονων, ηλεκτρονικών, διαλειτουργικών υπηρεσιών από το Δημόσιο με ασφάλεια
και αξιοπιστία αντλούν στοιχεία περισσότεροι
από 350 φορείς. Η παροχή
κάθε ηλεκτρονικής υπηρεσίας
ξεκινάει με την ταυτοποίηση του πολίτη
πουν την αιτείται. Το ΚΕΔ
εξασφαλίζει σε εφαρμογές φορέων
του Δημοσίου στο gov.gr έναν
σύγχρονο μηχανισμό ασφαλούς αυθεντικοποίησης των πολιτών με χρήση των κωδικών Taxisnet”.
Όπως υπολογίζει τον
περασμένο Φεβρουάριο για την ψηφιακή
πρόσβαση σε 287 υπηρεσίες κατά μέσον όρο,
αυθεντικοποιήθηκαν ανά ημέρα ,280.000
χρήστες δηλαδή υπήρξαν 7, 8
εκατ. login σε μηνιαία βάση. Βάσει των στοιχείων αυτών, τεκμαίρεται
ότι αποφεύχθηκαν –στις υπολειτουργούσες
, βέβαια δημόσιες υπηρεσίες λόγω τηλεργασίας- περίπου
280.000 επισκέψεις,
ημερησίως ενώ κατά το τελευταίο εξάμηνο
έχουν ενταχθεί στον μηχανισμό
αυθεντικοποίησης του ΚΕΔ 97
νέες υπηρεσίες.
Την αυθεντικοποίηση διαδέχεται
η συλλογή των απαιτούμενων
πληροφοριών (ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ κ.λπ.) ώστε να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα
του αιτούντος από τα
συστήματα του Δημοσίου, να
ενεργοποιηθεί ο αυτόματος
συνδυασμός στοιχείων και πιστοποιητικών και να ολοκληρωθεί η “ψηφιακή” εξυπηρέτηση ενός πολίτη . Αυτού
του είδους η αλληλεπίδραση μεταξύ των συστημάτων του Δημοσίου , για τον
περασμένο Φεβρουάριο, σημαίνει σε αριθμούς:
937.000 επιβεβαιώσεις στοιχείων
φυσικού προσώπου, 563.000,
381.000 και 331.000 κλήσεις παροχής
στοιχείων ΑΜΚΑ, ΑΔΤ και
μεταναστών αντίστοιχα.
Πώς γλιτώνουμε 280.000 επισκέψεις κάθε μέρα στα γκισέ
δημοσιεύτηκε:
21:16
, 11 Απριλίου 2021
Οικονομία
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα