Πάροχος ρεύματος “μηδένισε” τη ρήτρα αναπροσαρμογής σε καταναλωτή και του επέστρεψε 987,12 ευρώ.
Για το θέμα μίλησε η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα στο MEGA. ” Πάροχος μετά τις αντιρρήσεις, όχι μόνο έβγαλε την ρήτρα αναπροσαρμογής αλλά επιστρέφει τα χρήματα στον καταναλωτή, σημείωσε και συνέχισε λέγοντας ότι αυτό δεν έχει γίνει ξανά. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια, ο πάροχος ζήτησε από τον καταναλωτή συγγνώμη. Είπε ότι λυπάται για την ταλαιπωρία και απολογείται για τυχόν αναστάτωση που ενδεχομένως έχει προκαλέσει. Η ρήτρα αναπροσαρμογής ήταν 987,12 ευρώ, κάναμε τις αντιρρήσεις και επιστράφηκε το ποσό, τόνισε.
Ο καταναλωτής έλαβε email από τον πάροχο που έλεγε ότι γίνεται επανατιμολόγηση της κατανάλωσης του ρεύματος για το χρονικό διάστημα από 14/9 έως 10/5 και ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να κάνει την αίτηση που επισυνάπτει ο πάροχος προκειμένου να του επιστραφούν τα χρήματα πίσω, τόνισε και είπε ότι “χρέωσαν μια ρήτρα αναπροσαρμογής εκεί που δεν έπρεπε να χρεώσουν”.
“Είπαμε όλους τους τεκμηριωμένους ισχυρισμούς μας μέσα στο έγγραφο των αντιρρήσεων τεκμηριωμένα έτσι όπως απαιτεί ο νόμος. Και η αλήθεια είναι ότι και εγώ έμεινα έκπληκτη που μας γύρισαν χρήματα πίσω. Και αυτό είναι μια πολύ καλή εξέλιξη γιατί μέχρι τώρα αφαιρούσαν μόνο τη ρήτρα, αλλά τώρα επιστρέφονται και τα χρήματα και δε χρειάζεται ο άνθρωπος να πάει στα δικαστήρια”, ανέφερε μεταξύ άλλων.