Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.
Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.
Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.
«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς. «Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.
Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.
Online αγορές: Δύο στους τρεις καταναλωτές θέλουν να βλέπουν φωτογραφίες πελατών και όχι επαγγελματιών
δημοσιεύτηκε:
18:55
, 29 Ιανουαρίου 2021
Οικονομία

Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
24 ώρες πριν
Επίδομα παιδιού 2025 από τον ΟΠΕΚΑ: Τα νέα SOS που πρέπει να γνωρίζετε για την επόμενη πληρωμή και την...
2 ημέρες πριν
Χατζηδάκης: O ένας επενδυτικός οίκος μετά τον άλλο προχωρούν σε αναβάθμιση της ελληνικής...
2 ημέρες πριν
ΟΔΔΗΧ: Στις 23 Απριλίου η δημοπρασία εντόκων γραμματίων
2 ημέρες πριν
Χατζηδάκης: O ένας επενδυτικός οίκος μετά τον άλλο προχωρούν σε αναβάθμιση της ελληνικής...
2 ημέρες πριν
ΟΔΔΗΧ: Στις 23 Απριλίου η δημοπρασία εντόκων γραμματίων
4 ημέρες πριν
ΔΕΗ: Ανανεώνεται η θητεία του Στάσση -Ποιες είναι οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες
6 ημέρες πριν
Διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ: Θετικές οι ενδείξεις για το 2025- Τι είπε για την κινεζική αγορά
2 εβδομάδες πριν
RWE -ΔΕΗ: Νέο φωτοβολταϊκό 567 μεγαβάτ στην Κεντρική Μακεδονία
3 ημέρες πριν
Η Realnews που κυκλοφορεί
4 ημέρες πριν
Παπαστεργίου: Έρχεται εγκύκλιος για την κατάργηση δύο πιστοποιητικών -Τι είπε για τις νέες...
4 ημέρες πριν