Ενδιαφέροντα είναι τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari από τον Δεκέμβριο του 2020, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ανερχόταν στο 68%, με το ποσοστό να είναι 69% για τις γυναίκες και 67% για τους άνδρες καταναλωτές.
Την περίοδο Μάρτιος-Δεκέμβριος 2020 στην Ελλάδα, συνολικά 4,6 εκατ. καταναλωτές χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να πραγματοποιήσουν μία αγορά, εκ των οποίων περισσότερα από 2,3 εκατ. ήταν γυναίκες.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι περισσότερες διαδικτυακές αγορές πραγματοποιούνται από τη Θεσσαλονίκη, καθώς το ποσοστό διείσδυσης στην αγορά είναι μεγαλύτερο του πανελλαδικού μέσου όρου του 68% και ανέρχεται στο 74%, με το αντίστοιχο στην Αθήνα 67%.
Κατά μέσο όρο οι Ελληνίδες δαπάνησαν το τελευταίο εξάμηνο 736,8 ευρώ σε online αγορές, ενώ η μέγιστη αγοραστική δύναμη εντοπίζεται στην ηλικιακή κατηγορία 35 έως 44 ετών, όπου η διείσδυση των online αγορών φτάνει το εντυπωσιακό 94%.
Στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες παρατηρούνται εξίσου υψηλά ποσοστά, ήτοι 65% γυναίκες ηλικίας 45-64 ετών, ενώ ακόμη και στις ηλικίες 55 και άνω το ποσοστό ανέρχεται στο 53%.
Όσο για το τι αγοράζουν περισσότερο, αυτά είναι ρούχα, καλλυντικά και παπούτσια με ποσοστά 42%, 36% και 34%, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται τα ηλεκτρονικά με 24%. Εξίσου ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι χρησιμοποιούν διαφορετικούς τρόπους πληρωμής. Σε ποσοστό 40% οι γυναίκες καταναλώτριες πληρώνουν κάνοντας χρήση χρεωστικής κάρτας, ενώ το 39% προτιμά την αντικαταβολή.
Οι ηλεκτρονικές πληρωμές (paypal) συγκεντρώνουν το 23%, ενώ η πιστωτική κάρτα το 20% και τα ψηφιακά πορτοφόλια το 3%.
Με πληροφορίες από την imerisia.gr