Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν οι Έλληνες εργαζόμενοι στη δουλειά

δουλειά

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποια είναι τα 10 μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν οι Έλληνες εργαζόμενοι στη δουλειά.

Πρόκειται για την έρευνα  που διεξήγαγε η REBORRN σε Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο και Νότια Κορέα και τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στης απαντήσεις περισσότερων από  800 εργαζομένων μεγάλων εταιρειών (<250 άτομα), ισάριθμα κατανεμημένους ανάμεσα στις τρεις αγορές.  Σημειώνεται δε πως  τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στα πλαίσια του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Αναλυτικά στην Ελλάδα, οι 10 πιο συχνές επιλογές προκλήσεων που επέλεξαν οι εργαζόμενοι ήταν οι εξής:

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως η επιλογή «Δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά των εργαζομένων αρκετά συχνά» επιλέχθηκε από το 62% των ερωτηθέντων στο σύνολο του δείγματος της έρευνας, δηλαδή και στις τρεις αγορές, σχηματίζοντας έτσι την πιο συχνή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι σήμερα. Ωστόσο, τα 2/3 των συμμετεχόντων της έρευνας που επέλεξαν αυτή την πρόκληση προέρχονται από την Ελλάδα, εγείροντας ανησυχιες και έντονους προβληματισμούς για το τρόπο που οι εταιρείες διαχειρίζονται το ταλέντο τους στην χώρα μας.

Οι παρατηρήσεις

Μερικές ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις που προκύπτουν από την έρευνα είναι οι εξής:

Η δήλωση της Managing Partner της REBORRN

Η Managing Partner της REBORRN,Κέλλυ Παναγιωτίδου  δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στη REBORRN έχουμε δουλέψει με τις ηγετικές ομάδες 70 οργανισμών διεθνώς, στοχεύοντας στη βελτίωση των συστημάτων διοίκησής τους, με σκοπό την ευελιξία και την ανθεκτικότητα σε συνεχώς μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα. Παράλληλα με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και τις τεράστιες αλλαγές που αυτή φέρνει, θεωρούμε πως υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που εξαρτώνται από τον ανθρώπινο παράγοντα και τον τρόπο που οι άνθρωποι αξιοποιούν τα τεχνολογικά εργαλεία για να διοικούν τους οργανισμούς τους. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να τρέξουμε αυτή την έρευνα ως μια πρώτη προσπάθεια να σπάσουμε τα στερεότυπα που κυριαρχούν στην αγορά και που συζητούνται συχνά από τις ηγεσίες των εταιριών, και να δώσουμε τον λόγο στους ίδιους τους εργαζόμενους ώστε να αναδείξουν τις προκλήσεις που βιώνουν».

 

Exit mobile version