Μήδεια – ΔΕΔΔΗΕ: Κάνατε κλήση προς το κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών για διακοπές ρεύματος; Σας αφορά

Δεν θα χρεωθούν τις κλήσεις που έκαναν οι πολίτες από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας “Μήδεια” στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 για διακοπές ρεύματος, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ.
Αναλυτικά, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους
τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για
κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις
πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι
θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.
O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος
των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ,
επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που
ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία «Μήδεια» να
απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος. Και συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων
που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται
και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν
οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό
δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Αναστάσιος Μάνος από την πλευρά του
τόνισε ότι «Ο ΔΕΔΔΗΕ με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των
πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από
μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών
πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».








Exit mobile version