Η
κατασκευή του μετρό σε Θεσσαλονίκη, Πειραιά και Αθήνα είναι ένα από τα μεγάλα
έργα που παρά τη κρίση συνεχίζεται και επεκτείνεται με εντατικούς ρυθμούς καθώς
συμβάλει καθοριστικά στον εθνικό στόχο της εξόδου της χώρας από τη κρίση,
τονίζει σε συνέντευξή τους το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος
της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος.
Μέσα
στο πρώτο πεντάμηνο του 2017 δημοπρατείται το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του
μετρό (Άλσος Βεϊκου- Γουδή, με 14 σταθμούς), που αποτελεί προτεραιότητα για την
Αττικό Μετρό. «Αναμένεται να αλλάξει τόσο το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας όσο
και να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο, καθώς θα αποσυμφορήσει
πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας που μέχρι σήμερα δεν έχουν πρόσβαση σε
κανένα μέσο σταθερής τροχιάς», επεσήμανε ο κ. Μυλόπουλος. Οι εργασίες διάνοιξης
και κατασκευής υπολογίζεται να ξεκινήσουν εντός του 2018 και να ολοκληρωθούν το
2025.
Επιπλέον
προχωρούν τα έργα επέκτασης του τραμ και της Γραμμής 3 του μετρό προς τον
Πειραιά, και σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας το έργο του τραμ θα
παραδοθεί εντός του 2017 και αυτό του μετρό εντός του 2020.
Όσον
αφορά το μετρό της Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό αναφέρει ότι οι εργασίες έχουν ξεκινήσει ξανα, «με όλα τα
προβλήματα που ταλάνιζαν το έργο να έχουν επιλυθεί και υλοποιούνται με ταχείς
ρυθμούς σε όλα τα μέτωπα και με την χρηματοδότηση εξασφαλισμένη». Σύμφωνα με
τον προγραμματισμό, πρόσθεσε, το έργο θα λειτουργήσει εντός του 2020.