Κατά 10,4% αυξήθηκαν σε ετήσια βάση οι λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα φέτος τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η εθνική στατιστική υπηρεσία της χώρας (NBS).
Ο ρυθμός είναι βραδύτερος σε σχέση με την αύξηση κατά 11% που καταγράφηκε τον Ιούνιο, ανέφερε η NBS. Οι συνολικές πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων ανήλθαν στα 2,96 τρισεκ. γιουάν (περίπου 444,6 δισεκ. δολάρια) τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με τη στατιστική υπηρεσία.
Το πρώτο επτάμηνο, οι λιανικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκαν κατά 10,4% σε ετήσια βάση στα 20,2 τρισεκ. γιουάν, σύμφωνα με την NBS. Η στατιστική υπηρεσία απέδωσε την αύξηση εν μέρει στην ενίσχυση των διαδικτυακών πωλήσεων, που κατέγραψαν άλμα 33,7% σε ετήσια βάση τους πρώτους επτά μήνες τους έτους.
Η αύξηση των λιανικών πωλήσεων αποτελεί βασικό παράγοντα για τη σταθεροποίηση της κινεζικής οικονομίας, με το ρυθμό ανάπτυξής της να διαμορφώνεται στο 6,9% το πρώτο εξάμηνο του έτους.