Quantcast
Κατά 35% αυξήθηκαν οι διαμαρτυρίες στη ΡΑΕ για τους λογαριασμούς ρεύματος - enikonomia.gr
share

Κατά 35% αυξήθηκαν οι διαμαρτυρίες στη ΡΑΕ για τους λογαριασμούς ρεύματος

δημοσιεύτηκε:

Κατά 35% αυξήθηκαν την περασμένη διετία οι διαμαρτυρίες, τα παράπονα και οι καταγγελίες στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας σχετικά με τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος, αποτελώντας τη συχνότερη αιτία αναφορών στη ΡΑΕ. 

Τα προβλήματα με τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ήταν η συχνότερη αιτία αναφοράς στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Αρχής που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Όπως αναφέρεται στην ετήσια  έκθεση της ΡΑΕ, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, “κατά το έτος 2014, η επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης και οι δυσμενείς της επιπτώσεις ιδίως επί των ευπαθών ομάδων των καταναλωτών, προκάλεσε αύξηση στις αναφορές αυτών σχετικά με θέματα τιμών και χρεώσεων, κατανόησης των λογαριασμών κατανάλωσης, διευκόλυνσης αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών, αποφυγής αποσύνδεσης και καθυστερήσεων στην επανασύνδεση της ηλεκτροδότησης”.

Τα αμιγή παράπονα και οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν στη ΡΑΕ κατά το 2014 ανέρχονται σε 260. Για μια ακόμη χρονιά, οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης αποτυπώνονται ξεκάθαρα στον αριθμό και στο περιεχόμενο των παραπόνων, τα οποία αναφέρονται σε οικονομικά ζητήματα. Το έτος 2014 οι αναφορές παραπόνων, επικεντρώνονται σχεδόν κατά το ήμισυ σε διαμαρτυρίες αναφορικά με τους λογαριασμούς κατανάλωσης (46,2%), ακολουθούμενες από τα παράπονα για τις τιμές και χρεώσεις.

Ειδικότερα, τα ζητήματα για τους λογαριασμούς (46,2%), σχετίζονται κατά προτεραιότητα με παράπονα που αφορούν: α) την αδυναμία κατανόησης του υπολογισμού των χρεώσεων του λογαριασμού, β) τα επικαλούμενα λάθη στους λογαριασμούς γ) την αδυναμία εξεύρεσης λύσης με τον προμηθευτή τους ως προς την ευνοϊκότερη προσφορά διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές αυτοί να αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της διακοπής ηλεκτροδότησης, και δ) τους επικαλούμενους «υπέρογκους λογαριασμούς», για τους οποίους οι διαμαρτυρόμενοι καταναλωτές δεν λαμβάνουν επαρκείς εξηγήσεις από τον προμηθευτή τους.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.