Ήπια άνοδο εμφάνισε η εγχώρια αγορά κατεψυγμένων τροφίμων το 2015, όπως
προκύπτει από μελέτη της Infobank Hellastat ΑΕ.
Σύμφωνα με τον Αλέξη Νικολαΐδη, Economic Research & Sectorial Studies
Senior Analyst, το 2015 ο κλάδος αποτέλεσε τη μοναδική κατηγορία καταναλωτικών
αγαθών, μαζί με τα φρέσκα τρόφιμα, που εμφάνισε αύξηση πωλήσεων, «γεγονός που
οφείλεται, σε σημαντικό βαθμό, στην πολιτική προσφορών και εκπτώσεων τιμών, που
εφαρμόζεται εκτενώς στο λιανεμπόριο».
Επιπλέον, σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, «ο κλάδος ευνοήθηκε προσωρινά
από τη διενέργεια του δημοψηφίσματος και την επιβολή των capital controls τον
Ιούλιο, όταν και πολλοί καταναλωτές έσπευσαν μαζικά στα super market για αγορές
τροφίμων, φοβούμενοι ενδεχόμενη κατάρρευση της οικονομίας».
Χαρακτηριστικά, οι
συνολικές πωλήσεις τροφίμων στα super market, την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου,
σημείωσαν απότομη άνοδο μεγαλύτερη του 30%, η οποία, όμως, αποδείχτηκε
πρόσκαιρη, καθώς τις επόμενες εβδομάδες παρατηρήθηκαν σημαντικοί ρυθμοί
υποχώρησης.