Influencers: Οι 5 κατηγορίες που μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας

influencer

Στην τσιμπίδα της εφορίας έχουν μπει και οι influencers, διότι πολλοί εξ αυτών διαφημίζουν, προβάλλουν μαγαζιά, προβάλουν προϊόντα και δεν δηλώνουν τα έσοδά τους στην εφορία.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, έχει ξεκινήσει ένα «σκανάρισμα», σαρωτικοί έλεγχοι από τους Ράμπο της εφορίας, την ομάδα των social media της ΑΑΔΕ, που ελέγχει, κι αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.

Η έρευνα έχει κι αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να πάει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Η έρευνα εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί στην εφορία, δηλαδή μη έχοντες και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα, είτε σε ακριβά ξενοδοχεία, είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.

Βέβαια υπάρχουν και οι επαγγελματίες που λειτουργούν σωστά έχοντας ανοίξει βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata, ενώ άλλοι δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και κατ’ επέκταση δεν πληρώνουν φόρο.

Άνθρωποι της αγοράς, επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν μια δραστηριότητα σε Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.

 

Exit mobile version