Στην τελική ευθεία μπαίνει η υποχρεωτική
έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων από όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις. Υπενθυμίζεται πως ήδη έχει ανοίξει η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ στην οποία
μπορούν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να υποβάλλουν αίτηση για την πιστοποίηση του λογισμικού τους σχετικά με την Ηλεκτρονική Έκδοση στοιχείων. Ο στόχος ήταν αρχικά τα ηλεκτρονικά
βιβλία να εφαρμοστούν από αυτόν τον μήνα αλλά λόγω της κρίσης της πανδημίας
κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό και πάει αργότερα. Επίσης, η αντικατάσταση των παλαιών ταμειακών
μηχανών, με νέες που θα έχουν τη δυνατότητα online
σύνδεσης με το Taxisnet, αναβλήθηκε. Αντί της 31ης Μαΐου που ήταν η
προθεσμία αντικατάστασης, ορίστηκε νέα προθεσμία η 31η Ιουλίου.
Μεταξύ άλλων οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν για τις αιτήσεις τα
εξής: Μπορούν να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά στο ypahes@aade.gr με θέμα «Αίτηση πιστοποίησης λογισμικού για την
Ηλεκτρονική Έκδοση Στοιχείων». Η ηλεκτρονική αίτηση θα περιλαμβάνει τη φόρμα της αίτησης
συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη, εν συνεχεία ο αιτών θα λαμβάνει μέσω
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στη διεύθυνση από την οποία έστειλε την αίτηση του)
οδηγίες από την ΑΑΔΕ για την αποθήκευση των λοιπών δικαιολογητικών σε sftp server της Αρχής.