Έσοδα από αποκρατικοποιήσεις ύψους 3,2 δισ. ευρώ για τη διετία 2015-16 και επιπλέον 2,1 δισ. ευρώ για την τριετία 2017-2019 προβλέπει η πρόταση συμφωνίας που υπέβαλε η κυβέρνηση στους θεσμούς. Για την περίοδο από το 2020 και μετά προβλέπονται επιπλέον έσοδα 10,8 δισ. ευρώ.
Για το 2015, η μερίδα του λέοντος των εσόδων (1,2 δισ. ευρώ) αναμένεται από την παραχώρηση της διαχείρισης των περιφερειακών αεροδρομίων, ενώ για το 2016 μετατίθεται η ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την πώληση μετοχών του ΟΛΠ (λιμάνι Πειραιά), η οποία εμφανίζεται στην ίδια κατηγορία με του ΟΛΘ (λιμάνι Θεσσαλονίκης) και 10 μεγάλων περιφερειακών λιμανιών, με αναμενόμενα έσοδα 500 εκατ. ευρώ.
Το 2016 αναμένονται έσοδα 50 εκατ. ευρώ από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ/ROSCO, 188 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΣΦΑ (Διαχειριστής Φυσικού Αερίου), 95 εκατ. ευρώ από τον Αστέρα Βουλιαγμένης, 50 εκατ. ευρώ από την Εγνατία Οδό και 250 εκατ. ευρώ από την πώληση μέρους της συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Η κυβέρνηση σημειώνει ότι η πολιτική ιδιωτικοποιήσεων και διαχείρισης δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας υπόκειται στους εξής όρους:
1) Ένα ελάχιστο επίπεδο επενδύσεων σε κάθε ιδιωτικοποίηση
2) προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων
3) δεσμεύσεις για την προπόριση οφέλους στις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες
4) τη διατήρηση από το δημόσιο ενός σημαντικού (πιθανόν μειοψηφικού) πακέτου μετοχών
5) την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς και
6) ένα μέρος των εσόδων θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των κεφαλαίων των ασφαλιστικών ταμείων.