Το μέλλον των 23 περιφερειακών αεροδρομίων θα εξαρτηθεί από τη μελέτη που θα συντάξει για καθένα από αυτά ο σύμβουλος που θα προσλάβει το ΤΑΙΠΕΔ μέσα στον επόμενο μήνα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ημερησία». Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, ο ειδικός σύμβουλος θα πρέπει να παραδώσει τη μελέτη στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων μέχρι τον Σεπτέμβριο, προκειμένου το νέο υπερ-Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων στο οποίο θα μεταφερθούν να διαχειριστεί την τύχη τους.
Πάντως πολλά από αυτά τα αεροδρόμια δεν είναι σε θέση να προσελκύσουν ιδιωτικά κεφάλαια. Ωστόσο η διοίκηση του νέου υπερ-Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων θα αποφασίσει αν θα παραμείνουν στο ελληνικό δημόσιο, ή αν θα συμπεριληφθούν στις ομάδες που θα παραχωρηθούν μαζί με τα πιο «ελκυστικά» που θα αναλάβουν το ρόλο του leader. Θα πρέπει βέβαια να αναφερθεί ότι στους 23 αερολιμένες περιλαμβάνονται και στρατιωτικά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η ΥΠΑ και τα οποία δεν έχει ακόμα αποφασιστεί από την ελληνική κυβέρνηση κατά πόσο μπορεί να παραχωρηθούν σε ιδιώτες.
Στο πλαίσιο αυτό, το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε ήδη τον διαγωνισμό με το ελάχιστο χρονικό περιθώριο και την προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος να λήγει στις 24 Ιουνίου.
Πηγές της τουριστικής αγοράς αναφέρουν ότι οι ακατάλληλες υποδομές και κατ’ επέκταση οι αλγεινές εικόνες που εισπράττουν όσοι επισκέπτονται την Ελλάδα μέσω των περιφερειακών αεροδρομίων στρέφουν το βλέμμα στην ιδιωτικοποίηση και στις επενδύσεις αρκετών εκατομμυρίων για έργα αναβάθμισης.
Παράλληλα η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) καταγγέλλει ότι έχει επιβληθεί στάση πληρωμών στα περιφερειακά αεροδρόμια, τονίζοντας ότι το γεγονός αυτό «όχι μόνο δημιουργεί κακή εικόνα για την Υπηρεσία, γιατί ουδείς προμηθευτής δέχεται πλέον να μας προμηθεύει, αλλά υπάρχει ορατός και άμεσος κίνδυνος αδυναμίας λειτουργίας των αεροδρομίων που λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, αναλωσίμων κ.λπ. είναι πλέον αδύνατον να συντηρηθούν».
Πηγή: Ημερησία