Η Αττική Οδός θα επεκταθεί προς Ραφήνα, θα συνδεθεί με την εθνική οδό – μέσω της λεωφόρου Κύμης – αλλά και με την Κατεχάκη έως τη λεωφόρο Βουλιαγμένης προκειμένου να εξυπηρετηθεί το Ελληνικό.
Παράλληλα, ο προαστιακός σιδηρόδρομος θα φθάσει στο Λαύριο ενώ αναβαθμίζεται ο οδικός άξονας Σταυρού – Λαυρίου.
Τη δρομολόγηση των μελετών για τα νέα έργα, μαζί με ένα πακέτο έργων για την Ανατολική Αττική είχε προαναγγείλει από το Λαύριο, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στο πλαίσιο του «12ου Περιφερειακού Συνεδρίου για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση: Διάλογοι για την Ανατολική Αττική» που είχε γίνει πριν από λίγο διάστημα.
Στόχος είναι το αργότερο, στις αρχές του 2019, να γίνει η σύμβαση για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου ( όχι του οδικού) προς το Λαύριο.
Ο σχεδιασμός, προβλέπει να γίνουν σταθμοί σε Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Δασκαλιό και Λαύριο.
Στις 12/01/2018 υπογράφτηκε το πλαίσιο συναντίληψης μεταξύ του υπουργείου Μεταφορών και του παραχωρησιούχου της Αττικής Οδού.
Με το πλαίσιο αυτό, ο παραχωρησιούχος αναλαμβάνει, αδαπάνως για το δημόσιο, την εκπόνηση των αναγκαίων μελετών και ερευνών για τα έργα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Αττικής, όπως:
-Συμπληρώσεις στον Α.Κ. Λεονταρίου.
-Σταθμό μετεπιβίβασης στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Κορωπίου.
-Μελέτες επέκτασης Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προς Ραφήνα, τις μελέτες επέκτασης προαστιακού Σιδηρόδρομου προς Ραφήνα και την οδική σύνδεση Αεροδρόμιο – Ραφήνα.
-Μελέτες για τις εργασίες επέκτασης του προαστιακού Σιδηρόδρομου προς Λαύριο και την αναβάθμιση του οδικού άξονα Σταυρού – Λαυρίου.
-Μελέτες για συμπληρωματικά έργα λιμένα Λαυρίου.
Στον αντίποδα, παρατείνεται για δυο χρόνια η υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης, όπως ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Πηγή: www.dikaiologitika.gr