Η Airbnb δίνει συμβουλές στους ταξιδιώτες της Ελλάδας για να τους βοηθήσει να κλείσουν τη διαμονή τους με ασφάλεια

Airbnb

Η  Airbnb δίνει συμβουλές στους ταξιδιώτες της Ελλάδας για να τους βοηθήσει να κλείσουν τη διαμονή τους με ασφάλεια.

Αναλυτικά η Airbnb αναφέρει τα εξής:

Από απάτες με πιστωτικές κάρτες μέχρι phishing, η ψηφιακή εποχή έχει συμβάλλει στην αύξηση πολλών διαφορετικών απειλών για απάτη. Καθώς οι Έλληνες ταξιδιώτες αναζητούν ευκαιρίες για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, οι απατεώνες μπορεί να προσπαθήσουν να τους εξαπατήσουν για να νομίζουν ότι κάνουν κράτηση σε μια νόμιμη εταιρεία αλλά αυτό να γίνεται μέσω ψεύτικων ιστοσελίδων, μηνυμάτων και email, ή ακόμα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν μια ψεύτικη ιστοσελίδα διακοπών ή διαμονής . Παρόλο που η κοινή πεποίθηση είναι πως τα θύματα απάτης είναι κυρίως άτομα της γενιάς των baby boomers (όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1946 – 1964) στην πραγματικότητα οι νεότερες γενιές πέφτουν πιο συχνά θύματα απάτης. Καθώς οι Έλληνες ταξιδιώτες ετοιμάζονται να κλείσουν τις διακοπές τους, η Airbnb ενημερώνει το κοινό για τις πιθανές απάτες και βοηθάει τους καταναλωτές να προστατευτούν όταν προκρατούν τις πολυπόθητες διακοπές τους.

Συνηθισμένη παρανόηση είναι ότι η γενιά των Baby Boomers είναι πιο πιθανό να πέσουν θύματα απάτης.

Παρ’ όλο που οι νεότερες γενιές έχουν μεγαλώσει στην ψηφιακή εποχή, έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Airbnb δείχνει ότι είναι λιγότερο προσεκτικοί όσον αφορά στην ασφάλεια στο διαδίκτυο. Πέρα από την πεποίθηση ότι οι Baby Boomers είναι πιο πιθανό να πέσουν θύματα απάτης, οι Millennials (γεννημένοι μεταξύ του 1980 – αρχές 2000) παραδέχονται ότι είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν την ώρα που κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους ακόμα και αν έχουν περιορισμένες πληροφορίες, αν δουν ότι θα εξοικονομήσουν χρήματα. Άνθρωποι σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα είναι διατεθειμένοι να επικοινωνούν εκτός των αξιόπιστων πλατφορμών κρατήσεων, αυξάνοντας τον κίνδυνο να πέσουν θύματα απάτης. Ο πειρασμός μιας καλής προσφοράς οδηγεί επίσης τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τις αξιόπιστες πλατφόρμες, με αποτέλεσμα οι κρατήσεις τους να μην προστατεύονται πλέον από ασφαλείς διαδικασίες και εγγυήσεις. Επιπλέον, η χαλαρή στάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να συμβάλει στον κίνδυνο οι νέοι να πέσουν θύματα απάτης.

Πώς να αποφύγετε να πέσετε θύμα απάτης κατά τη διάρκεια μιας κράτησης

Καθώς οι διαδικτυακές απάτες γίνονται όλο και πιο περίπλοκες με την έλευση τεχνολογιών όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, οι απατεώνες μπορεί να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν όσους αναζητούν οικονομικές προσφορές σε ταξίδια, χρησιμοποιώντας ψεύτικους ιστότοπους, μηνύματα και emails ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τους ξεγελάσουν ότι κάνουν κράτηση μέσω νόμιμης εταιρείας. Στο πλαίσιο των προσπαθειών μας να βοηθήσουμε την κοινότητά μας να παραμείνει ασφαλής στο διαδίκτυο, έχουμε εφαρμόσει εγγυήσεις για να βοηθήσουμε στην προστασία των κρατήσεων μέσω της Airbnb, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλών διαδικασιών πληρωμής. Επιπλέον, ζητάμε από τους χρήστες να αναφέρουν ύποπτους ιστότοπους ή emails σε εμάς για περαιτέρω διερεύνηση. Σε διάστημα 12 μηνών, η ομάδα μας εντόπισε και περιόρισε σχεδόν 2.500 phishing domains παγκοσμίως2.

Η Valentina Reino, Επικεφαλής Public Policy της Airbnb για την Ελλάδα, δήλωσε: “Καθώς οι ταξιδιώτες κλείνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές, θέλουμε να τους βοηθήσουμε ώστε να μάθουν τι πρέπει να προσέχουν και τι πρέπει να αποφεύγουν. Όσον αφορά στις κρατήσεις στην Airbnb, ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να επικοινωνούν, να κάνουν κρατήσεις και να πληρώνουν μόνο μέσω της πλατφόρμας μας, όπου διαθέτουμε ασφαλείς διαδικασίες και υποστήριξη όπως το Aircover, για να βοηθήσουμε στην προστασία από απάτες και να διασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.”

 

Συμβουλές για ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Σύμφωνα με την Airbnb, οι πολίτες:

 

Η Airbnb παρέχει αναλυτικές οδηγίες για το πώς πρέπει οι πολίτες να αναγνωρίσουν έναν αυθεντικό σύνδεσμο ή email της Airbnb. Αναλυτικά οι πολίτες:

Θα πρέπει να αναφέρουν τυχόν ανησυχίες  τους αμέσως. Αν οι πολίτες  πιστεύουν  ότι έχουν πέσει θύμα απάτης,  τότε πρέπει να επικοινωνήσουν αμέσως με την τράπεζά τους ή το χρηματοπιστωτικό ίδρυμά τους. Στην Airbnb, οι χρήστες μπορούν να αναφέρουν ύποπτα μηνύματα απευθείας μέσα σε μια συνομιλία, ενώ οι καταχωρήσεις μπορούν να αναφερθούν μέσω της επιλογής “αναφορά αυτής της καταχώρισης” που βρίσκεται στο προφίλ κάθε καταχώρησης. Αν οι πολίτες έχουν  πληρώσει για μια κράτηση εκτός της πλατφόρμας,  τότε θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης της κοινότητάς  τους, που λειτουργεί 24/7.

 

 

 

Exit mobile version