Generation Y για Black Friday: Γιατί ήταν πετυχημένη η φετινή χρονιά

Black Friday

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν φέτος η χρονική περίοδος της Black Friday σε σχέση με το 2021 καθώς οι επισκέψεις μετατράπηκαν σε αγορές προϊόντων με αυξημένα ποσοστά σε σχέση με πέρυσι, όπως προκύπτει από σχετικά στοιχεία της βάσης δεδομένων του πελατολογίου-επιχειρήσεων της Generation Y.

Αυτό δεν εστιάζεται μόνον στο γεγονός της σημαντικής αύξησης στις ημερήσιες επισκέψεις κατά 44,1% αλλά κυρίως στην αύξηση του Conversion Rate κατά 30,2%, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δείκτης να διαμορφωθεί στο 3,4%. Με απλά λόγια, το 3,4% των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) προχώρησε σε αγορά.

Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα στον τομέα του εμπορίου, η επίτευξη ενός Conversion Rate άνω του 3% θεωρείται επιτυχία, καθώς ο μέσος όρος – ακόμη και στην περίπτωση που ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει προχωρήσει σε όλα τα επιμέρους βήματα που απαιτούνται – έχει έναν δείκτη Conversion Rate μεταξύ 2,5-3%. Κάθε επιπλέον αύξηση συνεπάγεται και τη σημαντική αύξηση εσόδων των επιχειρήσεων.

Οι κλάδοι

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Generation Y, σε επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων  παρατηρήθηκαν οι ακόλουθες μετρήσεις:

 

Exit mobile version