ΕΣΕΕ: Πώς «κινήθηκε» η αγορά την εορταστική περίοδο – Πόσα καταστήματα έκαναν εκπτώσεις

καταστήματα

Μία στις τρεις επιχειρήσεις πραγματοποίησε προσφορές/ εκπτώσεις στα προϊόντα ακόμα και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου λόγω της αβεβαιότητας που υπήρχε στην αγορά, ενώ υψηλότερες πωλήσεις είχε η μία στις τέσσερις επιχειρήσεις φέτος σε σχέση με την αντίστοιχη εορταστική περίοδο του 2021, όπως προέκυψε από σχετική έρευνα που διενήργησε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, ΕΣΕΕ.

Όπως σημειώνεται από την ΕΣΕΕ, η υψηλή επισκεψιμότητα στα εμπορικά καταστήματα έγινε ακόμη εντονότερη κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, και οφείλεται και στην υποχώρηση των μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς και στις παρατεταμένα ήπιες καιρικές συνθήκες.

Οι εξελίξεις αυτές σηματοδοτούν την επιστροφή στο φυσικό κατάστημα, όπως αυτή αποτυπώνεται το τελευταίο διάστημα. Εντούτοις, η λειτουργία της αγοράς δεν έχει ακόμη αποκατασταθεί στα προ Covid-19 επίπεδα, ενώ καταναλωτικές συμπεριφορές οι οποίες είχαν διογκωθεί κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, όπως οι διαδικτυακές αγορές, διατηρούνται, έως ένα βαθμό, ακόμη και σήμερα. Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί ο αντίκτυπος της ενεργειακής κρίσης και των ανατιμήσεων και η αυξημένη αβεβαιότητα την οποία επέφερε η τελευταία σε καταναλωτές και επιχειρήσεις.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μεταξύ άλλων:

Exit mobile version