Oι Έλληνες είναι οι μοναδικοί Ευρωπαίοι οι οποίοι δήλωσαν σε ποσοστό 62% πως η αγοραστική τους δύναμη για το 2017 ήταν μικρότερη συγκριτικά με το 2016, σύμφωνα με σχετικά στοιχεία της έρευνας της Deloitte.
Tο 38% των Ελλήνων θεωρεί ότι η αγοραστική του δύναμη παρέμεινε σταθερή ή βελτιώθηκε σε σχέση με το 2016.
Ο χριστουγεννιάτικος προϋπολογισμός των Ελλήνων κατανέμεται κυρίως σε δαπάνες για αγορά φαγητού και ποτών (157 ευρώ), αγορά δώρων (136 ευρώ), ταξίδια 82) και διασκέδαση (75 ευρώ).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας το 40% των καταναλωτών έχει πραγματοποιήσει τις αγορές του από τις 16 Δεκεμβρίου έως και παραμονή Χριστουγέννων ενώ οι καταναλωτές της «τελευταίας στιγμής», αυτοί δηλαδή που πραγματοποιούν τις αγορές τους μεταξύ της 25ης και 31ης Δεκεμβρίου ανέρχονται στο 11%.
Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα της Deloitte εδώ