Tον άμεσο διπλασιασμό των δεδομένων σε όλα τα πακέτα με συνδέσεις στο Διαδίκτυο αναμένεται να ανακοινώσουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Ο διπλασιασμός των δεδομένων θα γίνει χωρίς επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και στόχος της απόφασης είναι ο μετριασμός του κόστους πρόσβασης στο Διαδίκτυο. Η απόφαση μάλιστα αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των ισχυρών αντιδράσεων που έχουν σημειωθεί σχετικά με το κόστος των επικοινωνιών στη χώρα μας, οι οποίες μάλιστα προκάλεσαν την παρέμβαση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Οι σχετικές αποφάσεις μπορεί να γνωστοποιηθούν ακόμη και σήμερα, μετά τη συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τους επικεφαλής των τριών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας: Νάσο Ζαρκαλή, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Wind Hellas, Χάρη Μπρουμίδη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Vodafone Ελλάδος, και Μιχάλη Τσαμάζ, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Cosmote.
Το θέμα των χρεώσεων της κινητής είχε ανοίξει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός σε ομιλία του στο συνέδριο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ), υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα μείωσης του κόστους πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα. Η νέα απόφαση των εταιρειών κινητής να αυξήσουν τον όγκο δεδομένων στα προπληρωμένα πακέτα κινητής αναμένεται να αμβλύνει τις εντυπώσεις σχετικά με το κόστος πρόσβασης στο Διαδίκτυο στη χώρα μας μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς η Ελλάδα έχει βρεθεί στο επίκεντρο επικρίσεων. Διεθνείς έρευνες και μελέτες φέρουν τη χώρα μας να βρίσκεται στην κορυφή των εφαρμοζόμενων χρεώσεων, τόσο μεταξύ των χωρών της Ε.Ε. όσο και εκείνων στη ζώνη του ΟΟΣΑ.
Επίσης, το μέτρο-στόχο έχει την ενθάρρυνση της χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω κινητού, η οποία σήμερα μπορεί να περιορίζεται εξαιτίας του υψηλού κόστους, με σκοπό η χώρα να βελτιώσει τη θέση της σε διάφορες επιμέρους κατατάξεις, σχετικά με τη χρήση των τεχνολογιών, την ανταγωνιστικότητά της κ.ο.κ. Σημειώνεται ότι ήδη ώς έναν βαθμό οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν ξεκινήσει την υλοποίηση της νέας πολιτικής αύξησης του όγκου δεδομένων, διαφημίζοντας νέα πακέτα στα οποία η διαθεσιμότητα είναι υψηλότερη απ’ ό,τι στο παρελθόν.
Πηγή πληροφοριών εφημερίδα “Καθημερινή”