Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, σε άρθρο του οι εκπτώσεις σε συνδυασμό με το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων λιανικής δημιούργησε έντονη αγοραστική κίνηση. Ο στόχος των φετινών εκπτώσεων, σημείωσε ο ίδιος, είναι να επιτευχθεί το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου τουλάχιστον το 50% του περυσινού τζίρου που κυμάνθηκε στα 5,3 δισ. ευρώ, δηλαδή περίπου 2,5 δισ. ευρώ.
Όσον αφορά στις επιλογές των καταναλωτών τις πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας των καταστημάτων, διαπιστώνεται ότι, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν την περίοδο των εκπτώσεων, για να αποκτήσουν «επώνυμες» φίρμες ένδυσης, υπόδησης, αθλητικών ειδών, καλλυντικών, δερμάτινων αξεσουάρ και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Αυτό επιβεβαιώνεται και φέτος, στην έναρξη της εβδομάδας, σημειώνει ο κ. Κορκίδης, όπου οι καταναλωτές αναζήτησαν και βρήκαν σε πολλά καταστήματα εκπτώσεις πάνω από 50% στις γνωστές φίρμες και δημοφιλείς μάρκες.
Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, και φέτος, καταγράφηκε ένας διακριτός διαχωρισμός ανάμεσα στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, τόσο στην προτίμηση όσο και στη μέση αξία των αποδείξεων. Όπως παρατηρείται η πεντάδα των κλάδων που είχαν τη μεγαλύτερη μείωση τον μισό Δεκέμβριο της λειτουργίας της αγοράς στις γιορτές με click away φαίνεται να εμφανίζονται πρώτες στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις εκπτώσεις με ανοικτά καταστήματα. Συγκεκριμένα η ένδυση είχε μείωση 80%, η υπόδηση 60%, τα αθλητικά είδη επίσης 60%, τα δερμάτινα είδη 55% και τα κοσμήματα με 50% μείωση, μόνο τον Δεκέμβριο, προηγούνται στις προτιμήσεις των καταναλωτών τις πρώτες μέρες του εκπτωτικού Ιανουαρίου.
Εκπτώσεις: Τι ψωνίζουν περισσότερο οι καταναλωτές – Τα στοιχεία των πρώτων ημερών λειτουργίας των καταστημάτων
δημοσιεύτηκε:
19:55
, 24 Ιανουαρίου 2021
Οικονομία
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
7 ώρες πριν
Πιέζουν τον Κιρ Στάρμερ για αλλαγές στο νόμο υπό την πιθανότητα «υπέρογκης» χρηματοδότησης του...
15 ώρες πριν