Ταλαιπωρία χωρίς τέλος για τους δανειολήπτες που τα δάνειά τους έχουν περάσει στις εταιρείες διαχείρισης χρεών, καθώς δεν μπορούν να έχουν πλήρη εικόνα της οφειλής τους, με την ενημέρωση και τη διαφάνεια να λείπουν παντελώς. Οι καταγγελίες για εισπρακτικές όλο και πληθαίνουν για περιπτώσεις δανειοληπτών που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη με τις εταιρείες διαχείρισης.
Ο κ. Θεόδωρος είχε δάνειο το οποίο πέρασε σε εταιρεία διαχείρισης οφειλών, αλλά η ενημέρωση ήταν ανύπαρκτη.
«Η τράπεζα το έδωσε στην Ιntrum. Μία φορά τον χρόνο, για να μην σας πω 2 φορές τον χρόνο, ανεβάζει το επιτόκιο. Δε δέχονται να μιλήσουμε».
Ακόμη μια περίπτωση ενός δανειολήπτη που, όπως καταγγέλλει, μπήκε στον «Τειρεσία» για οφειλή μόλις 52 ευρώ.
«Μου δώσανε απόδειξη εξοφλητική όταν το πλήρωσα, δηλαδή ότι ήταν μηδενικό το υπόλοιπό μου. Μετά από λίγο καιρό μου ήρθε ένα χαρτί ότι τα δάνεια έχουν δοθεί πλέον σε τρίτους και ότι το έχει πάρει η Cepal, εμένα δε με αφορούσε γιατί δεν χρωστούσα πια. Μετά από λίγο καιρό όμως με πήραν τηλέφωνο ότι έχω ένα υπόλοιπο 52€, με τα πολλά ανακάλυψα ότι ήμουνα στον ‘Τειρεσία’ λόγω αυτού».
Το τηλέφωνο χτυπούσε για 2,5 χρόνια θα καταγγείλει ακόμα μία δανειολήπτρια που εξηγεί τη δική της περίπτωση.
«Με παίρνανε συνέχεια από την Cepal 2,5 χρόνια».
Περί τα μέσα Οκτωβρίου, το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αναμένεται να καταθέσει το νέο σχέδιο νόμου το οποίο βάζει σε τάξη την αγορά διαχείρισης – απαίτησης των κόκκινων δανείων.