e-ΕΦΚΑ: Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία για τις εκκρεμείς συντάξεις και τι δήλωσε η Κεραμέως για επικουρικές και εφάπαξ

ΕΦΚΑ

Για την πορεία των εκκρεμών συντάξεων ενημερώθηκε σήμερα η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως από τους εργαζόμενους του e-ΕΦΚΑ, με αφορμή την επίσκεψη  που πραγματοποίησε στο Κέντρο Απονομής Συντάξεων του Φορέα.

Η κ. Κεραμέως, συνοδεύτηκε από τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Πάνο Τσακλόγλου, τον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Κωνσταντίνο Τσαγκαρόπουλο και τον Διοικητή του e-ΕΦΚΑ, Αλέξανδρο Βαρβέρη.

Τα στοιχεία

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης αναδείχθηκαν σημαντικά στοιχεία για την πρόοδο η οποία συντελείται στον e-ΕΦΚΑ με τα παρακάτω δεδομένα να αποτελούν σημείο αναφοράς:

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο των επικουρικών συντάξεων που εκδόθηκαν από τον Δεκέμβριο του 2022 έως τον Αύγουστο του 2024 ανήλθαν στις 168.000, εκ των οποίων οι 72.500 απονεμήθηκαν αυτοματοποιημένα, δηλαδή το 43,1% των περιπτώσεων. Αντίστοιχα, οι αποφάσεις ΕΦΑΠΑΞ που εκδόθηκαν μέσω της αυτοματοποιημένης διαδικασίας από τον Μάρτιο του 2023 έως τον Σεπτέμβριο του 2024, ανέρχονται στις 26.000.

Περίοπτη θέση στις προτεραιότητες του Υπουργείου καταλαμβάνει η καταρχήν συνέχιση, με αμείωτο ρυθμό, της έκδοσης αποφάσεων συνταξιοδότησης και η περαιτέρω βελτίωση των σχετικών χρόνων, η μείωση των εκκρεμών υποθέσεων που αφορούν στις επικουρικές συντάξεις, στην καταβολή των εκκρεμών ποσών εφάπαξ και η επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας.

Η «Θάλεια»

Παράλληλα, παρουσιάστηκε στην υπουργό το Avatar του e-ΕΦΚΑ με την ονομασία «Θάλεια». Η «Θάλεια» θα είναι σε θέση απαντάει σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών αναφορικά με ζητήματα του e-ΕΦΚΑ. Έτσι ο πολίτης θα μπορεί, γρήγορα και εύκολα να ενημερώνεται για τα θέματα που τον απασχολούν αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία.

Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε: «Επισκέφθηκα σήμερα το Κέντρο απονομής συντάξεων του ΕΦΚΑ, έχοντας την ευκαιρία να συζητήσω με τους εργαζομένους και να διαπιστώσω τη σημαντική πρόοδο που έχει συντελεστεί. Όμως, ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και γι’ αυτό εστιάζουμε στο να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τους χρόνους, τις αποφάσεις απονομής, τα ΚΕΠΑ και πάνω από όλα την εξυπηρέτηση του πολίτη.».

 

 

Exit mobile version