Δεκατέσσερις υπηρεσίες παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω του e-ΕΦΚΑ για τους ασφαλισμένους. Αναλυτικά, αυτές είναι οι εξής:
1. Η εκτύπωση βεβαιώσεων ΑΜΚΑ: www.amka.gr, επιλογή «Έχω ΑΜΚΑ;»
2.Η χορήγηση πληροφοριών για την ύπαρξη ή μη ασφαλιστικής ικανότητας:
www.atlas.gov.gr, επιλογή «Ασφαλιστική Ικανότητα»
3.Η έκδοση Αποσπάσματος Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης: https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/
4. Η χορήγηση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας: https://apps.ika.gr/eEHIC
5. Η χορήγηση Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας: https://apps.ika.gr/eCertRegistered
6. Η παροχή πληροφοριών για την πορεία συνταξιοδοτικών αιτημάτων που έχουν υποβληθεί
από 1/1/2017: https://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress/
7.Η υποβολή νέων αιτημάτων για κύρια σύνταξη: https://apps.efka.gov.gr/atlas/
8. Η Ηλεκτρονική Υπηρεσία Πληρωμής Εξόδων Κηδείας: https://apps.ika.gr/eParoxes1
9. Η Βεβαίωση Υποβολής Απογραφικής Δήλωσης έναρξης ατομικής δραστηριότητας:
https://www.idika.org.gr/eEfkaServices/registration/
10. Η Βεβαίωση Υποβολής Απογραφικής Δήλωσης μεταβολής/προσθήκης/αφαίρεσης ΚΑΔ
ατομικής δραστηριότητας: https://www.idika.org.gr/eEfkaServices/AlterActivity/
11.Η Αίτηση Λήξης της ασφάλισης λόγω διακοπής ατομικής δραστηριότητας:
https://www.idika.org.gr/eEfkaServices/Instermination/
12. Η Βεβαίωση Απογραφής Μισθωτού: https://apps.ika.gr/eInsuredRegistrationCert/
13. Καταβολές καθυστερούμενων οφειλών ή δόσεων ρυθμίσεων: Η καταβολή δόσεων,
γίνεται μέσω τραπεζικού συστήματος (web banking ή αυτοπρόσωπη παρουσία στην
τράπεζα) με χρήση της ταυτότητας οφειλέτη που λαμβάνεται μέσω της ηλεκτρονικής
υπηρεσίας Ηλεκτρονική Καρτέλα Οφειλέτη: https://apps.ika.gr/eDebtorTransactions
14 Αίτημα για άρση κατάσχεσης: Το αίτημα υποβάλλεται μέσω της πλατφόρμας
«Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού» με επιλογή «Άρση κατάσχεσης» από την κατηγορία
αιτήματος.