Η σύσταση Δημόσιας Αρχής Λιμένος, για τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, που θα επιφορτιστεί με την άσκηση της δημόσιας εξουσίας είναι υποχρεωτική και προβλέπεται στη συμφωνία της ελληνικής κυβέρνησης με τους θεσμούς, τονίζει σε επίσημη ανακοίνωσή του, το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι στην παρούσα φάση δεν υφίσταται ακόμα κάποιο τελικό σχέδιο η επίσημο προσχέδιο για τη δημιουργία τους.
Τα υπουργείο εκφράζει την απορία του για δημοσιεύματα αλλά και δηλώσεις στελεχών της Νέας Δημοκρατίας, στις οποίες, γίνεται λόγος για «επανακρατικοποίηση» του ΟΛΠ, ενώ αναφέρει ότι για την οργάνωση και τη λειτουργία της Δημόσιας Αρχής Λιμένα Πειραιά και Θεσσαλονίκης, εξετάζονται διάφορες δυνατότητες και εναλλακτικές μέσω επεξεργασίας και εσωτερικής διαβούλευσης, από τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων.
Το πρωί, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θ.Δρίτσας, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό για το θέμα της σύστασης Δημόσιας Αρχής Λιμένος, είπε ότι είναι αναγκαία παραδεκτό και μέσα στη συμφωνία με τους δανειστές ότι θα ιδρυθεί, γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει κανένα λιμάνι στον κόσμο χωρίς αυτή την αρχή.
Σχολιάζοντας δημοσιεύματα αλλά και δηλώσεις πολιτικών ότι ο κ. Δρίτσας από την πίσω πόρτα καταργεί την αποκρατικοποίηση, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είπε ότι δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά, ενώ αναφερόμενος στη διαγωνιστική διαδικασία για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ από την cosco, είπε ότι αυτή θα ελεγχθεί από το ελεγκτικό συνέδριο που θα κάνει παρατηρήσεις αλλά και την επιτροπή ανταγωνισμού μέχρι η τελική συμφωνία φθάσει στη βουλή προς ψήφιση.