Δημόσιο: Έτσι θα εφαρμοστεί το σύστημα μπόνους στους υπαλλήλους-Τι αναφέρει το νέο νομοσχέδιο

Δημόσιο

Θεσπίζεται και επισήμως το σύστημα μπόνους στους δημόσιους υπαλλήλους  με το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο: «Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης» που τίθεται μέχρι τη Δευτέρα  16 Σεπτεμβρίου 2024 στις 10:30μμ σε δημόσια διαβούλευση.

Το σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής εφαρμόζεται στους μόνιμους πολιτικούς υπαλλήλους και υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) των φορέων της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν. 4940/2022 (Α΄ 112), καθώς και στο ένστολο προσωπικό του δημόσιου τομέα, το οποίο, λόγω αρμοδιότητας, υλοποιεί συγκεκριμένους στόχους του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής (ΕΣΚΥΠ), στο οποίο εντάσσονται τα Ετήσια Σχέδια Δράσης του ν. 4622/2019 (Α΄ 133).

Τι άλλο αναφέρει το νομοσχέδιο

Προϋποθέσεις υπαγωγής φορέων και υπαλλήλων στο σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής

1. Φορέας συμμετέχει στο σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής, εφόσον έχει προβεί σε ολοκληρωμένη εφαρμογή της διαδικασίας στοχοθεσίας και αξιολόγησης, σύμφωνα με το μέρος Β΄ του ν. 4940/2022 (Α΄ 112) και δεν εφαρμόζει για το ίδιο έτος αναφοράς τα ειδικά συστήματα κινήτρων και ανταμοιβής του άρθρου 4 του ν. 4892/2022 (Α΄ 28), του άρθρου 59 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91), του άρθρου 21 του ν. 5076/2023 (Α΄ 207) και των άρθρων 24, 25, 26 και 27 του ν. 4940/2022.

2. Υπάλληλος δικαιούχου φορέα της παρ. 1 δικαιούται ανταμοιβής, εφόσον:

α) έχει συμμετάσχει στη διαδικασία στοχοθεσίας και αξιολόγησης σύμφωνα με το Μέρος Β΄
του ν. 4940/2022,

β) έχει υπηρετήσει σε οργανική μονάδα, η οποία συνέβαλε στην πλήρη επίτευξη του επιλεγέντος προς ανταμοιβή στόχου για διάστημα τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών κατά το
έτος αναφοράς και

γ) κατά τον χρόνο καταβολής ή απονομής της ανταμοιβής, δεν τελεί σε αργία ή σε αναστολή άσκησης καθηκόντων, δεν έχει καταδικαστεί τελεσιδίκως για αδίκημα της περ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 8 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄ 26) και δεν του έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή, μέχρι τη διαγραφή της κατά το άρθρο 145 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.. Η καταβολή ανταμοιβής αναστέλλεται από την άσκηση ποινικής ή πειθαρχικής δίωξης μέχρι την τελεσιδικία της υπόθεσης. Σε περίπτωση τελεσίδικης αθώωσης ή απαλλαγής, η ανταμοιβή καταβάλλεται στον υπάλληλο αναδρομικά.

Κύκλος ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων

1. Το σύνολο των έργων των ετησίων Σχεδίων Δράσης των Υπουργείων της παρ. 7 του άρθρου 52 του ν. 4622/2019 (Α` 133), καθώς και των στόχων των Υπηρεσιών της Προεδρίας της Κυβέρνησης, οι οποίοι περιλαμβάνονται σε ειδικό Παράρτημα του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής του άρθρου 49 του ν. 4622/2019, όπως αυτά εγκρίνονται από το Υπουργικό Συμβούλιο, μεταπίπτει στο Πληροφοριακό Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής του άρθρου 38, προκειμένου οι καθ’ ύλην αρμόδιοι Υπουργοί να διατυπώσουν πρόταση σχετικά με έργα υψηλής προτεραιότητας και ουσιαστικής συμβολής στην καθημερινότητα των πολιτών και στο έργο εκάστου υπουργείου και των φορέων αρμοδιότητάς του, τα οποία δύνανται να συνδέονται με την ανταμοιβή. Τα προτεινόμενα προς ανταμοιβή έργα, προσδιορίζονται από τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό στο ανωτέρω Πληροφοριακό Σύστημα, με ειδική σήμανση.

2. Στο Πληροφοριακό Σύστημα της παρ. 1, ο κατά περίπτωση αρμόδιος Υπουργός δύναται να θέτει και να καταχωρίζει και στόχους πέραν των έργων της παρ. 1, οι οποίοι λόγω της ουσιαστικής συμβολής τους στην καθημερινότητα των πολιτών και στο έργο του υπουργείου και των φορέων αρμοδιότητάς του, δύνανται να συνδέονται με την ανταμοιβή. Ειδικά για φορείς ομοειδούς σκοπού ή για φορείς οι οποίοι, μεταξύ άλλων, υλοποιούν συγκεκριμένη δημόσια πολιτική, ο κατά περίπτωση αρμόδιος Υπουργός δύναται να θέτει και να καταχωρίζει στο ανωτέρω Πληροφοριακό Σύστημα και οριζόντιους στόχους πέραν των έργων της παρ. 1, οι οποίοι προτείνεται να συνδέονται με την ανταμοιβή. Με την επιφύλαξη του άρθρου 59 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91), στο ίδιο Πληροφοριακό Σύστημα και για τον ίδιο σκοπό,  δύνανται να τίθενται και να καταχωρίζονται αντίστοιχοι στόχοι από τους επικεφαλής των Ανεξάρτητων Αρχών.

3. Η καταχώριση κάθε έργου ή στόχου των παρ. 1 και 2, αντίστοιχα, στο Πληροφοριακό Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής, συνοδεύεται από τα επιμέρους στοιχεία του και ιδίως τη
σαφή περιγραφή αυτού, τα ορόσημά του, τους προτεινόμενους δείκτες μέτρησης της επίτευξης αυτού, καθώς και τις οργανικές μονάδες που εμπλέκονται άμεσα στην υλοποίησή του. Ο μέγιστος αριθμός προτεινόμενων έργων και στόχων ανέρχεται σε οκτώ (8) για κάθε Ειδικό Φορέα δεύτερου επιπέδου της διοικητικής ταξινόμησης του Κρατικού Προϋπολογισμού, σύμφωνα με την υπό στοιχεία 2/58493/ΔΠΓΚ/7.8.2018 απόφαση του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Οικονομική και Διοικητική Ταξινόμηση
του Κρατικού Προϋπολογισμού» (Β’ 3240), όπως εκάστοτε ισχύει, και σε έξι (6) για φορείς Γενικής Κυβέρνησης αρμοδιότητας εκάστου Υπουργού που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
του παρόντος και δεν περιλαμβάνονται στην ανωτέρω διοικητική ταξινόμηση.

Ειδικά για τους φορείς του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2, ο μέγιστος αριθμός των προτεινόμενων προς
ανταμοιβή στόχων, από τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό, ανέρχεται σε έξι (6) και υπολογίζεται επιπλέον του ανώτατου αριθμού έργων και στόχων του δευτέρου εδαφίου της
παρούσας. Ο μέγιστος αριθμός προτεινόμενων στόχων για τους φορείς του τρίτου εδαφίου της παρ. 2, ανέρχεται σε τέσσερις (4). Τα προτεινόμενα έργα και στόχοι των παρ. 1 και 2 δεν δεσμεύουν την Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής κατά τη διαμόρφωση της εισήγησης της παρ. 4.

4. Για την εκκίνηση της διαδικασίας κατανομής του ποσού της παρ. 10, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του Τμήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Καινοτομίας του Υπουργείου Εσωτερικών της περ. γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 37, εισηγείται, έως τη 15η Ιανουαρίου εκάστου έτους
αναφοράς, προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και τον αρμόδιο για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργό, ως προς:

α) Το αρχικό ποσό της ανταμοιβής που αντιστοιχεί ανά φορέα, το οποίο καθορίζεται επί του συνολικού ποσού της παρ. 10, αναλόγως του ποσοστού συμμετοχής της ετήσιας μισθολογικής δαπάνης εκάστου φορέα κατά το έτος που προηγήθηκε του έτους αναφοράς, στην ετήσια μισθολογική δαπάνη του ίδιου έτους, για το σύνολο των φορέων για τους οποίους ορίζονται επιλέξιμοι προς ανταμοιβή στόχοι. Κατά τον υπολογισμό, λαμβάνεται υπόψη αποκλειστικά η μισθολογική δαπάνη των κατηγοριών προσωπικού που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 32, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

β) Τα επιλέξιμα προς ανταμοιβή έργα και στόχοι των φορέων, λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε κυβερνητικές προτεραιότητες, καθώς και τα προτεινόμενα έργα και στόχους των
παρ. 1 και 2. Η Επιτροπή δύναται να εισηγείται έως τέσσερα (4) επιλέξιμα προς ανταμοιβή έργα και στόχους για κάθε Ειδικό Φορέα δεύτερου επιπέδου της διοικητικής ταξινόμησης του Κρατικού Προϋπολογισμού, καθώς και έως τρεις (3) για φορείς Γενικής Κυβέρνησης αρμοδιότητας εκάστου Υπουργού που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και δεν περιλαμβάνονται στην ανωτέρω διοικητική ταξινόμηση. Ειδικά για τους φορείς του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2, ο αριθμός των εισηγούμενων προς ανταμοιβή στόχων, δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) και υπολογίζεται επιπλέον του ανώτατου αριθμού στόχων του προηγούμενου εδαφίου. Ο μέγιστος αριθμός εισηγούμενων στόχων για τους φορείς του τρίτου εδαφίου της παρ. 2, ανέρχεται σε δύο (2).

Επιπλέον, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής επιλέγει και από έναν (1) έως τρεις (3) στόχους κρίσιμους για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη βελτίωση του κυβερνητικού έργου, οι οποίοι περιλαμβάνονται, για τις Υπηρεσίες της Προεδρίας της Κυβέρνησης, σε ειδικό Παράρτημα του Ενοποιημένου Σχεδίου Κυβερνητικής Πολιτικής. Η εισήγηση της Επιτροπής για τα επιλέξιμα προς ανταμοιβή έργα και στόχους αποτυπώνεται στο Πληροφοριακό Σύστημα Ανταμοιβής και Κινήτρων, με ειδική σήμανση.

γ) Τα ορόσημα και τους αντίστοιχους δείκτες μέτρησης (KPIs) για κάθε επιλέξιμο προς ανταμοιβή έργο ή στόχο.

δ) Τις αρμόδιες οργανικές μονάδες που εμπλέκονται άμεσα στην υλοποίηση των επιλέξιμων προς ανταμοιβή έργων ή στόχων.

ε) Το ελάχιστο ποσό ανταμοιβής ανά δικαιούχο υπάλληλο, ανά φορέα υλοποίησης επιλέξιμου προς ανταμοιβή έργου ή στόχου.

5. Οι Υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και ο αρμόδιος για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργός, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής της παρ. 4, υποβάλλουν πρόταση στο Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο εκδίδει Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου, στην τακτική συνεδρίαση του μηνός Ιανουαρίου κάθε έτους αναφοράς, με την οποία καθορίζονται τα αναφερόμενα στην παρ. 4.

Με την Πράξη αυτή οριστικοποιούνται και τα στοιχεία του πρώτου εδαφίου της παρ. 3 που συνοδεύουν τους επιλεγέντες προς ανταμοιβή στόχους. Η ενσωμάτωση των επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων στη στοχοθεσία του ν. 4940/2022 (Α΄ 112) κάθε φορέα, είναι υποχρεωτική. Τροποποίηση των στόχων και των επιμέρους στοιχείων αυτών μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως στις περιπτώσεις μεταβολών στουςοργανισμούς των φορέων, κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής και με τη διαδικασία που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο της παρούσας.

6. Για την κατανομή της ανταμοιβής ανά φορέα:

α) Έως το τέλος Φεβρουαρίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, οι φορείς ενημερώνουν το Πληροφοριακό Σύστημα για την Υποστήριξη της Στοχοθεσίας και Αξιολόγησης καθώς και το Πληροφοριακό Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής με το αναγκαίο για την έκδοση της βεβαίωσης πλήρους επίτευξης των επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων του επόμενου εδαφίου υλικό τεκμηρίωσης και, ιδίως, με τις τιμές των δεικτών μέτρησης αυτών.

β) Έως τη 10η Μαρτίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής, μετά από εισήγηση του Τμήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής, εκδίδει «Βεβαίωση Επίτευξης Στόχων Φορέα», όπου βεβαιώνονται οι επιλεγέντες προς ανταμοιβή στόχοι για τους οποίους σημειώθηκε πλήρης επίτευξη. Ειδικά για την έκδοση της ανωτέρω βεβαίωσης που αφορά στους επιλεγέντες προς χρηματική ανταμοιβή στόχους των φορέων του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2, απαιτείται η προηγούμενη πιστοποίηση πλήρους επίτευξης από τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό.

γ) Έως το τέλος Μαρτίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, η Επιτροπή Κινήτρων και Ανταμοιβής μετά από εισήγηση του Τμήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής, εισηγείται προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και τον αρμόδιο για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργό, ως προς:

γα) τους δικαιούχους φορείς, οι οποίοι έχουν προβεί σε ολοκληρωμένη εφαρμογή της διαδικασίας στοχοθεσίας και αξιολόγησης, σύμφωνα με το Μέρος Β΄ του ν. 4940/2022, καιέχουν επιτύχει πλήρη επίτευξη σε τουλάχιστον έναν (1) εκ των επιλεγέντων προς ανταμοιβή  στόχων όπως οι τελευταίοι προσδιορίζονται στην Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου της παρ. 5,
καθώς και

γβ) το ποσό της ανταμοιβής ανά δικαιούχο φορέα. Το ποσό υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας το αρχικό ποσό ανταμοιβής έκαστου φορέα της περ. α) της παρ. 4, με τον συντελεστή
πλήρους επίτευξης στόχων προς ανταμοιβή του φορέα, ως ακολούθως:

 

9. Μετά την έκδοση των βεβαιώσεων επίτευξης στόχων και τη σχετική εισήγηση της περ. γ’ της παρ. 6 της Επιτροπής Κινήτρων και Ανταμοιβής, εκδίδεται κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του αρμόδιου για τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Υπουργού, με την οποία προσδιορίζονται οι δικαιούχοι φορείς της υποπερ. γα΄ της περ. γ’ της παρ. 6 και τα ποσά και οι συντελεστές των υποπερ. γβ΄ και γγ΄ της περ. γ΄ της παρ. 6, καθώς και της παρ. 7.

10. Η συνολική δαπάνη για τις ανταμοιβές ανέρχεται σε  40.000.000 ευρώ ανά έτος αναφοράς.

Διαδικασία καταβολής της ανταμοιβής ανά δικαιούχο υπάλληλο

1. Η επιλογή των δικαιούχων υπαλλήλων διενεργείται από τον προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης, της οποίας οι οργανικές μονάδες εμπλέκονται στην πλήρη επίτευξη του επιλεγέντος προς ανταμοιβή στόχου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους αυτών. Αν δεν υφίσταται οργανική μονάδα επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, η επιλογή διενεργείται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης, της οποίας οι οργανικές μονάδες εμπλέκονται στην υλοποίηση του επιλεγέντος προς ανταμοιβή στόχου, σε συνεργασία με τους προϊσταμένους αυτών. Αν δεν υφίσταται οργανική μονάδα επιπέδου Διεύθυνσης, η επιλογή διενεργείται από τον προϊστάμενο της υποκείμενης οργανικής μονάδας, η οποία εμπλέκεται στην πλήρη επίτευξη του επιλεγέντος προς ανταμοιβή στόχου και, ελλείψει αυτού, από το όργανο διοίκησης του φορέα. Η επιλογή των δικαιούχων προϊσταμένων οργανικών μονάδων οιουδήποτε επιπέδου, πραγματοποιείται από τους άμεσα προϊσταμένους αυτών.

2. Με απόφασή του κατά περίπτωση αρμόδιου οργάνου της παρ. 1 ορίζονται:

α) οι δικαιούχοι, λαμβάνοντας υπόψη ιδίως τη φύση των καθηκόντων τους, τη συμβολή τους στην πλήρη επίτευξη των επιλεγέντων προς ανταμοιβή στόχων που καθορίζονται στην Πράξη
Υπουργικού Συμβουλίου της παρ. 5 του άρθρου 34, καθώς και την εύρυθμη λειτουργία της οργανικής μονάδας, και

β) το ύψος της ανταμοιβής ανά δικαιούχο, στο πλαίσιο του ανώτατου και κατώτατου ορίου ανταμοιβής ανά δικαιούχο όπως προσδιορίζονται στην παρ. 6 και στη σχετική Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου της παρ. 5 του άρθρου 34, αντίστοιχα.

3. Το  40% του τελικού ποσού ανταμοιβής όπως προκύπτει, κατά περίπτωση, κατανέμεται υποχρεωτικώς ισομερώς μεταξύ των δικαιούχων του παρόντος, ενώ το υπόλοιπο  60% κατανέμεται σε συνάρτηση με την προσφορά εκάστου δικαιούχου στη λειτουργία και το έργο της υπηρεσίας, σε σχέση με την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων που έχουν τεθεί, ώστε να εξυπηρετείται η λειτουργία τουσυστήματος κινήτρων και ανταμοιβής και να μεγιστοποιείται η απόδοση των υπαλλήλων.

4. Η διάθεση του ποσού που αντιστοιχεί στον φορέα κατόπιν ολοκλήρωσης της κατά τα ανωτέρω διαδικασίας πραγματοποιείται κατόπιν αιτήματος των αρμόδιων οικονομικών υπηρεσιών προς τη Διεύθυνση Προϋπολογισμού Γενικής Κυβέρνησης του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για μεταφορά των σχετικών πιστώσεων, συνοδευόμενου από τα απαραίτητα στοιχεία για τον υπολογισμό των πιστώσεων, που αντιστοιχούν στον φορέα τους.

5. Το ανώτατο ύψος της ανταμοιβής δικαιούχου υπολογίζεται επί του βασικού μισθού, δεν συμψηφίζεται με την προσωπική διαφορά της παρ. 1 του άρθρου 27 του ν. 4354/2015 (Α’ 176) και την αντίστοιχη του άρθρου 155 του ν. 4472/2017 (Α΄ 74), δεν μπορεί να υπερβαίνει, ανά έτος, το  15% του ετήσιου βασικού μισθού κάθε υπαλλήλου και υπόκειται στις ασφαλιστικές εισφορές και λοιπές κρατήσεις των πρόσθετων αποδοχών.

6. Έως το τέλος Απριλίου του έτους που έπεται του έτους αναφοράς, εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού ή οργάνου διοίκησης, στην οποία περιλαμβάνονται τα στοιχεία της παρ. 2 για το σύνολο του φορέα. Πριν από την έκδοση της εν λόγω πράξης, η Διεύθυνση Διοικητικού – Προσωπικού του φορέα ενημερώνει τη Διεύθυνση Οικονομικού για την ύπαρξη τυχόν εκκρεμούσας ποινικής ή πειθαρχικής δίωξης δικαιούχου ανταμοιβής υπαλλήλου, προκειμένου να ανασταλεί η καταβολή της για αυτόν. Μετά την τυχόν τελεσίδικη αθώωση και απαλλαγή του υπαλλήλου, εκδίδεται διακριτή διαπιστωτική πράξη για την καταβολή της ανασταλείσας ανταμοιβής του, η οποία είναι επιπλέον της συνολικής δαπάνης των 40 εκατομμυρίων και ανεξάρτητη από τον κύκλο ανταμοιβής στον οποίο τελικώς καταβάλλεται.

7. Το ποσό της ανταμοιβής δικαιούχου υπαλλήλου καταβάλλεται ως εφάπαξ ποσό ετησίως. Η εκκαθάριση και πληρωμή της ανταμοιβής για κάθε οργανική μονάδα του φορέα διενεργείται από τις οικείες οικονομικές υπηρεσίες στις οποίες υπάγεται η εν λόγω μονάδα εντός 3 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης της διαπιστωτικής πράξης της παρ. 6.

8. Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας δύναται να προβαίνει δειγματοληπτικά, σε επίπεδο φορέα, σε έλεγχο της τήρησης των προβλεπόμενων στο άρθρο 34 καθώς και στο παρόν άρθρο
αναφορικά με την ύπαρξη σχετικού υλικού τεκμηρίωσης και την πλήρωση των προϋποθέσεων και των κριτηρίων του συστήματος κινήτρων και ανταμοιβής.

Διαβάστε ολόκληρο το νομοσχέδιο εδώ

 

 

 

Exit mobile version