Μεγαλύτερη του αναμενόμενου ήταν η αύξηση των λιανικών πωλήσεων στην ευρωζώνη τον Φεβρουάριο, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν πολύ περισσότερα ρούχα απ’ ότι τον Ιανουάριο.
Οι λιανικές πωλήσεις στις 19 χώρες του ευρώ αυξήθηκαν κατά 0,7% τον Φεβρουάριο σε σχέση με τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, έναντι αύξησης 0,5% που περίμεναν οι αναλυτές.
Σε ετήσια βάση, ο όγκος των λιανικών πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,8% τον Φεβρουάριο, έναντι αύξησης 1,4% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η αύξηση στις λιανικές πωλήσεις σε μηνιαία βάση αποδίδεται κυρίως στην αύξηση κατά 0,9% στις αγορές προϊόντων εκτός τροφίμων, μια ευρεία κατηγορία που περιλαμβάνει ρούχα, ηλεκτρικά προϊόντα, φαρμακευτικά προϊόντα και ηλεκτρονικό εμπόριο.