Υποτονική ήταν η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων. Το παρατεταμένο κύμα καύσωνα αλλά και η ακρίβεια, κράτησε μακριά τους καταναλωτές από τα εμπορικά καταστήματα.
Οι μεγάλες εκπτώσεις και τα δέλεαρ των καταστηματαρχών στην προσπάθεια να προσελκύσουν καταναλωτές φαίνεται πως δεν απέδωσαν, με τις θερινές εκπτώσεις που ολοκληρώθηκαν την τελευταία ημέρα του Αυγούστου, να καταγράφουν πτώση στο τζίρο της αγοράς, σύμφωνα και με τον Εμπορικό Σύλλογο της Θεσσαλονίκης.
Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Πέτρος Φιλιππίδης είπε στην ΕΡΤ ότι «οι φετινές εκπτώσεις ήταν υποτονικές. Πήγαμε να ξεκινήσουμε καλά, αλλά ο καύσωνας προέτρεπε τον κόσμο να μη βγει από το σπίτι του, οπότε πώς να δουλέψουμε. Το σημαντικότερο είναι ότι ο κόσμος ζορίζεται οικονομικά».
Οι καταναλωτές από την πλευρά τους όπως λένε, μείωσαν στο ελάχιστο τις αγορές τους, καθώς το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα έχει συρρικνωθεί εξαιτίας της ακρίβειας, ενώ οι καταστηματάρχες κάνουν λόγο για μια περίοδο ιδιαίτερα υποτονική. Ακρίβεια και παρατεταμένος καύσωνας οι βασικές αιτίες για την πτώση του τζίρου, που δημιουργεί ερωτήματα για την επόμενη περίοδο.
Οι έμποροι έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στη νέα σεζόν και στην περίοδο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ευελπιστώντας ότι θα τονωθεί η αγοραστική κίνηση.