Quantcast
Αρνί, κατσίκι και γαλοπούλα: Δηλώσεις Κ. Σκρέκα για τις τιμές - enikonomia.gr
share

Αρνί, κατσίκι και γαλοπούλα: Δηλώσεις Κ. Σκρέκα για τις τιμές

δημοσιεύτηκε:

Για τις τιμές της  γαλοπούλας, στο αρνί και στο κατσίκι,  μίλησε  ο υπουργός Ανάπτυξης Κωνσταντίνος Σκρέκας, στην ΕΡΤ, περιγράφοντας σήμερα τους στόχους της κυβερνητικής πολιτικής, επί των τιμών, κατά την περίοδο των γιορτών

«Και η γαλοπούλα περιλαμβάνεται στο καλάθι στο χριστουγεννιάτικο καλάθι του νοικοκυριού. Από εκεί και πέρα να σας πω ότι ο στόχος μας  είναι  σε ότι αφορά τις γαλοπούλες  η τιμή να είναι τουλάχιστον ίδια με πέρυσι- εάν είναι δυνατόν και λίγο φθηνότερη. Και σε ότι αφορά το αρνί και το κατσίκι  ο στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι  να προσφερθεί σε χαμηλότερες τιμές την περίοδο των Χριστουγέννων δηλαδή την περίοδο που θα διαρκεί το χριστουγεννιάτικο καλάθι. Θέλουμε λοιπόν οι τιμές του αρνιού και του κατσικιού να είναι χαμηλότερες κατά τουλάχιστον 1 ευρώ με 1,5 ευρώ σε σχέση με τις τιμές που βρίσκουμε τώρα στην αγορά. Αυτή τη στιγμή στα  αμνοερίφια η τιμή κυμαίνεται μεταξύ 11,50 και 12,50 ευρώ το κιλό. Ο στόχος μας είναι  είναι να προσεγγίσει τα 10 ευρώ το κιλό το αρνίσιο κρέας την περίοδο των Χριστουγέννων», είπε ο κ. ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στην ΕΡΤ. 

Και ρωτήθηκε εάν η τιμή αυτή είναι καλύτερη από την περσινή. «Ο στόχος μας είναι να είναι χαμηλότερη από την περσινή περίοδο του Πάσχα που είχαμε αντίστοιχο καλάθι του νοικοκυριού, το οποίο είχε τα αμνοερίφια», απάντησε. 

 Για το Καλάθι του Νοικοκυριού

Επίσης μίλησε και για το καλάθι του νοικοκυριού. «Το καλάθι του νοικοκυριού παίρνει παράταση τουλάχιστον για επόμενο εξάμηνο του 2024, δηλαδή για το πρώτο εξάμηνο του 2024. Γιατί αποδεικνύεται κάθε εβδομάδα ότι είναι ένα μέτρο που βοηθάει τα νοικοκυριά να αγοράζουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, τα βασικά προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές», είπε.

Πρόκειται για 1.200 προϊόντα που είναι σε μειωμένη τιμή και ο καταναλωτής πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ θα βλέπει τις καρτέλες με τις μόνιμες τιμές. «Έχουμε την πρωτοβουλία Μόνιμη Μείωση Τιμής, όπου εκεί έχουμε 1286 προϊόντα από 100 προμηθευτές όπου έχουν κλειδωμένα χαμηλότερη τιμή, τουλάχιστον 5% για τους επόμενους έξι μήνες. Άρα όταν εισέρχεται ένας καταναλωτής σε ένα σούπερ μάρκετ, στο διάδρομο ενός σούπερ μάρκετ, θα δει τις ειδικές καρτέλες που έχουν τοποθετηθεί κάθετα στα ράφια,  όπου εκεί αναγράφεται μόνιμη μείωση τιμής, υπουργείο Ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει ότι εμείς έχουμε ελέγξει ότι αυτά τα προϊόντα πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή, τουλάχιστον 5% σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο και αυτό θα διατηρηθεί για τους επόμενους έξι μήνες».

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.