Από την 1η Οκτωβρίου έως και τα τέλη Δεκεμβρίου θα πρέπει να υποβληθούν οι δηλώσεις για τον έλεγχο της περιουσιακής κατάστασης βουλευτών, δημοσίων υπαλλήλων και λειτουργών και λοιπών κατηγοριών προσώπων που προβλέπονται από τον νόμο.
Σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στη βουλή προβλέπεται;
– Επανακαθορίζεται η κατηγοριοποίηση των υπόχρεων σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης όσον αφορά στα όργανα ελέγχου των δηλώσεων και συγκεκριμένα οι δηλώσεις των Ειδικών Επιθεωρητών που είναι αποσπασμένοι στο γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης ελέγχονται εφεξής από την Γ’ Μονάδα Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, αντί από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης που ισχύει.
Παράλληλα, διαγράφονται ως υπόχρεοι οι βοηθοί του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, οι θέσεις των οποίων έχουν ήδη καταργηθεί (άρθρο 25 ν.4305/2014]
– Παρατείνονται, κατά δύο (2) μήνες, οι προβλεπόμενες προθεσμίες για την έκδοση των απαιτούμενων αποφάσεων, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα σχετικά με την ηλεκτρονική υποβολή και τη δημοσιοποίηση των δηλώσεων, τα αρμόδια όργανα για την επιβολή προστίμων και τη διαδικασία επιβολής και είσπραξης αυτών κ.λπ.