Αύξηση κατέγραψε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, σημείωσε άνοδο 5,5% σε αξία κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019. Παράλληλα επισημαίνεται ότι, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφάνισαν την πιο θετική τάση στο +10,5%.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της Νielsen
“Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +5,5%
κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2019 (στοιχεία
YTD έως 02 Ιουνίου 2019), σε σύγκριση με την
αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό
τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%.
Τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%, ενώ
το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές
συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός
κλπ) επίσης
αναπτύσσονται κατά +5,9%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών
προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά αναπτύσσονται
κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που
αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής
Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την
αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα”.