Αναβαθμίζεται το κέντρο υποδοχής καταγγελιών καταναλωτών στο ΥΠΟΙΚ

Την αναβάθμιση του κέντρου υποδοχής και διαχείρισης
καταγγελιών και του ιστότοπου της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και
Εποπτείας Αγοράς αναλαμβάνει να σχεδιάζει η ομάδα εργασίας που συγκροτήθηκε στο
υπουργείο Οικονομίας γι’ αυτόν τον σκοπό με απόφαση του ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας
Καταναλωτή Αντώνη Παπαδεράκη.

Έργο της ομάδας, όπως αναφέρει η σχετική απόφαση, θα είναι:


– Η καταγραφή και αξιολόγηση των υπαρχουσών ψηφιακών
υποδομών (efpolis, Καλυψώ, κλπ) και των δυνατοτήτων αναβάθμισης και αξιοποίησής
τους.


– Η καταγραφή και αξιολόγηση των υφιστάμενων διαδικασιών
διαχείρισης των καταγγελιών των καταναλωτών και η διατύπωση προτάσεων βελτίωσής
τους, περιλαμβανόμενης της προσβασιμότητας των καταναλωτών στο σύστημα.


– Η περιγραφή των αναγκαίων δράσεων ενημέρωσης καταναλωτών,
μέσω του δικτυακού τόπου.


– Η εξειδίκευση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της
δράσης, (λαμβανομένων υπόψη των απαιτήσεων του Τεχνικού Δελτίου Πράξης του
Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου για τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ
2014-2020).


– Η σύνταξη λειτουργικών και τεχνικών προδιαγραφών.


– Η διαχείριση των σχολίων που θα προκύψουν από την
απαιτούμενη διαβούλευση της διακήρυξης του έργου (επεξεργασία και αξιολόγηση
σχολίων και οριστικοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών του έργου).


– Η διαχείριση των ερωτημάτων-διευκρινίσεων επί των τεχνικών
όρων της διακήρυξης του έργου από ενδιαφερόμενους προμηθευτές (επεξεργασία και
αξιολόγηση αυτών και πρόταση για τυχόν τροποποίηση όρων της διακήρυξης του
έργου).


Η ομάδα εργασίας θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει το πρώτο
μέρος των εργασιών της εντός 45 ημερολογιακών ημερών από την επίδοση της
απόφασης στα μέλη της ομάδας.

Exit mobile version