Quantcast
Ακρίβεια: Crash test Ελλάδας - Γαλλίας στις τιμές - Τα 2 σενάρια για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ - enikonomia.gr
share

Ακρίβεια: Crash test Ελλάδας – Γαλλίας στις τιμές – Τα 2 σενάρια για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ

δημοσιεύτηκε:

Συνεχίζονται τα πρόστιμα σε πολυεθνικές, την ώρα όμως που τα χρήματα που καλούνται να πληρώσουν είναι… «χάδι» μπροστά στα αδιανόητα κέρδη τους. Οι τιμές στα ίδια προϊόντα των ίδιων εταιρειών στην λιανική σε σούπερ μάρκετ είναι πολύ ακριβότερες στην Ελλάδα, ενώ λίγα είναι τα προϊόντα που οι Γάλλοι πληρώνουν ακριβότερα.

Για παράδειγμα, τα υγρά πιάτων απαραίτητα για το νοικοκυριό κάθε σπιτιού είναι στην Ελλάδα πολύ ακριβότερα από την Γαλλία και μάλιστα με την ελληνική τιμή σε προσφορά.

Από την άλλη, η Ελλάδα είναι φτηνότερη σε αυτό το κρεμοσάπουνο. Όπως φαίνεται, η τιμή λίτρου είναι στην μία περίπτωση 3.99 ευρώ και στην Γαλλία 5.18 ευρώ, δηλαδή η διαφορά είναι 29.8% μικρότερη.

Ακόμα ένα προϊόν που η Ελλάδα είναι ακριβότερη είναι τα αποσμητικά roll on. Όπως φαίνεται, σε Ελλάδα και Γαλλία σε σούπερ μάρκετ το ίδιο προϊόν έχει διαφορετική τιμή.

Κατά κράτος κερδίζει η Ελλάδα τον τίτλο της ακριβότερης χώρας, πάντα στο ίδιο προϊόν και στα αποσμητικά σπρέι.

Άλλη μία φορά η χώρα μας είναι ακριβότερη και μάλιστα σημαντικά ακριβότερη στο ίδιο προϊόν από την Γαλλία.

Μπαίνει «κόφτης» στις προσφορές; – Τα 2 σενάρια

Από το σήμερα το μεσημέρι κυκλοφορούσε μία είδηση ότι υπάρχει πιθανότητα να σταματήσουν οι προσφορές «1+1» στα σούπερ μάρκετ.  Δεν θα καταργηθούν, ξεκαθάρισε κατά την ενημέρωση πολιτικών συντακτών ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.

«Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές 1 +1  αλλά ούτε και καμία προσφορά. Ούτε θα μπορούσε η κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία επιλέγει  να προωθεί τα προϊόντα της αλλά και στον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν. Αλίμονο εάν απαγορεύαμε ένα τρόπο πώλησης προϊόντων» σημείωσε σήμερα ο κ. Μαρινάκης. «Μάλιστα συγκεκριμένα και εμείς στο σπίτι μας προτιμούμε πολύ να αγοράζουμε τις προσφορές 1 +1. Είναι πολύ πρακτικό αυτό» συμπλήρωσε.

Αυτό που είναι δεδομένο είναι πως δεν τίθεται καν θέμα κατάργησης προσφορών  1+1 προϊόντων, ξεκαθάρισε. «Αλίμονο εάν ποτέ καταργούσαμε  έναν τρόπο πώλησης προϊόντων/προσφορών. Ένα άλλο είναι ο έλεγχος που κάνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες για το εάν πράγματι οι προσφορές είναι προσφορές. Γιατί υπάρχει κάποιες φορές η πρακτική να βάζουμε κάτι σε προσφορά αλλά πριν το βάλουμε σε προσφορά να υπάρχει μια σχετική ανατίμηση. Αυτό είναι κάτι το οποίο ελέγχεται» είπε.

Σύμφωνα με το MEGA εξετάζονται δύο σενάρια, είτε θα τοποθετηθεί ένα πλαφόν 30% στον όγκο ενός προϊόντος σε προσφορά είτε θα υπάρξει ένα ποσοστό αξίας έναντι του κόστους της προωθητικής ενέργειας και στο υπόλοιπο μόνιμη μείωση.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.