ΑΑΔΕ: Επιπλέον 24 τελωνεία “περνούν” στις ψηφιακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου»

ΑΑΔΕ

Από σήμερα εντάσσονται επιπλέον 24 τελωνεία στις ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ  «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου» με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων. Σημειώνεται δε πως μέχρι τώρα έχουν ενταχθεί μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr) συνολικά 44 Τελωνειακές Υπηρεσίες. Αναλυτικά, τα  24 τελωνεία, στα οποία ενεργοποιούνται οι διαδικτυακές εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», είναι τα παρακάτω:

1. Α’ Τελωνείο Εισαγωγής, Ε.Φ.Κ. & Εφοδίων Πειραιά
2. Τελωνείο Βέροιας
3. Τελωνείο Δάφνης
4. Τελωνείο Ευζώνων
5. Τελωνείο Ηγουμενίτσας
6. Τελωνείο Ηρακλείου
7. Τελωνείο Ιωαννίνων
8. Τελωνείο Κακαβιάς
9. Τελωνείο Καλαμάτας
10. Τελωνείο Καστοριάς
11. Τελωνείο Κατερίνης
12. Τελωνείο Κέρκυρας
13. Τελωνείο Κήπων
14. Τελωνείο Κρυσταλλοπηγής
15. Τελωνείο Λαυρίου
16. Τελωνείο Μυτιλήνης
17. Τελωνείο Ναυπλίου
18. Τελωνείο Πρέβεζας
19. Τελωνείο Ρόδου
20. Τελωνείο Σκύδρας
21. Τελωνείο Σύρου
22. Τελωνείο Χαλκίδας
23. Τελωνείο Χανίων
24. Τελωνείο Χίου

Με τα παραπάνω τελωνεία ολοκληρώνεται η διαδικασία ένταξης των τελωνείων Α’ τάξης στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», ενώ έχουν ήδη ενταχθεί σε αυτές και οι τρεις Τελωνειακές Περιφέρειες της χώρας. Τα τελωνεία Β’ τάξης θα ενταχθούν στις ανωτέρω ψηφιακές εφαρμογές το προσεχές διάστημα.

Λίγα λόγια για την εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου»

Μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου» οι συναλλασσόμενοι ή οι εκπρόσωποί τους, αφού ταυτοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών TAXISnet, μπορούν να υποβάλουν αίτημα με δομημένο τρόπο προς την αρμόδια Τελωνειακή Υπηρεσία, να ενημερώνονται για τις διαθέσιμες τελωνειακές διαδικασίες, να επισυνάπτουν τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά και να παρακολουθούν την πορεία εξέλιξης του αιτήματος.

Μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Τα Ραντεβού μου», οι συναλλασσόμενοι και οι εκπρόσωποί τους έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ραντεβού για τις υποθέσεις που τους αφορούν, με ηλεκτρονικό τρόπο, αλλά και να ενημερώνονται για κάθε αλλαγή (π.χ. ολοκλήρωση, ακύρωση ή επαναπρογραμματισμός ραντεβού), στο e-mail και στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει στην ενότητα «Μητρώο & Επικοινωνία» της ψηφιακής πύλης myAADE

 

Exit mobile version