Quantcast
Θεσσαλονίκη: Μειωμένος ο τζίρος στα εμπορικά καταστήματα το Πάσχα - enikonomia.gr
share

Θεσσαλονίκη: Μειωμένος ο τζίρος στα εμπορικά καταστήματα το Πάσχα

δημοσιεύτηκε:

Μειωμένος σε ποσοστό άνω του 15% καταγράφηκε ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων στον νομό Θεσσαλονίκης τις ημέρες του Πάσχα, με τους καταναλωτές να εμφανίζονται «κάτι παραπάνω από κουμπωμένοι, ενόψει και των νέων μέτρων που έρχονται», όπως τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης, υπενθυμίζοντας ότι από σήμερα έως και τις 10 Μαϊου θα είναι σε ισχύ η περίοδος των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

«Δεν κουνιόταν φύλο στην αγορά στη διάρκεια των εορτών του Πάσχα και ήταν φυσικό» υπογράμμισε ο ίδιος, προσθέτοντας: «εάν δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο και βλέπεις το εισόδημά σου να μειώνεται διαρκώς και τις υποχρεώσεις σου να μεγεθύνονται κατακόρυφα, είναι επόμενο να περιορίσεις στο ελάχιστο τις αγορές σου σε καταναλωτικά είδη».

Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος διατύπωσε την εκτίμηση ότι «στο εξής οι επιχειρηματίες, είτε είναι μικροί, είτε μεγάλοι, θα βρίσκονται αντιμέτωποι με τρομακτικά προβλήματα» και πρόσθεσε: «το δυστύχημα μάλιστα είναι, ότι δεν φαίνεται φως στο τούνελ, αφού όχι μόνο δεν λαμβάνονται μέτρα για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος στην αγορά, αλλά αντίθετα επιβάλλονται διαρκώς καινούρια».

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Φιλιππίδης εξέφρασε φόβους, ότι στο επόμενο διάστημα θα πολλαπλασιαστούν τα λουκέτα στην εμπορική αγορά της Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά, «είμαστε κολλημένοι στον τοίχο και παρόλο που τα τελευταία έξι χρόνια χτυπάμε από ντουβάρι σε ντουβάρι, κανείς δεν φαίνεται να νοιάζεται».

Αναφορικά με το «πρόγραμμα των τεσσάρων τιμώμενων χωρών» που θα εφαρμόζεται κάθε χρόνο από τους Έλληνες εμπόρους και αφορά σε έκπτωση 20% σε τουρίστες, φέτος από Ισραήλ, Τουρκία, Ρωσία και ΗΠΑ, ο κ. Φιλιππίδης επισήμανε ότι τέλος της τρέχουσας εβδομάδας ξεκινά η διανομή των 20.000 ειδικών αυτοκόλλητων που θα αναρτήσουν στις βιτρίνες τους όσοι επιχειρηματίες εκφράσουν το ενδιαφέρον να το πράξουν. «Μέχρι στιγμής δεν είχαμε μεγάλη ζήτηση, αλλά πιστεύω ότι στο προσεχές διάστημα οι Έλληνες έμποροι θα σπεύσουν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, αφού ξέρω ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας αξιοποιεί όλα και κάθε εργαλείο που του προσφέρεται» επισήμανε.

Μεταξύ άλλων, μας υπενθύμισε ότι την πρωτοβουλία των Ελλήνων εμπόρων στηρίζει και η αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, προβάλλοντάς την με ένα καλαίσθητο δισέλιδο στο περιοδικό Blue, το οποίο διανέμεται και στα 61 αεροσκάφη της και σε τέσσερις γλώσσες κάθε φορά, θα περιγράφει «από τη μία πλευρά ποια είναι η Ελλάδα και από την άλλη, τη συγκεκριμένη προσφορά». «Το περιοδικό που θα περιλαμβάνει και τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία των εμπόρων της χώρας μας θα κάνει το ντεμπούτο του στα αεροσκάφη της αεροπορικής εταιρείας στις 20 Μαϊου 2016» υπογράμμισε.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα είναι ανοικτό και ότι με αυτό μπορούν να συνδεθούν οποτεδήποτε το επιθυμούν οι επιχειρήσεις, ενώ η έκπτωση του 20%, όπως διευκρίνισε ο πρόεδρος του ΕΣΘ, «είναι η κατώτατη για όσες συνδεθούν, αλλά δεν είναι περιοριστική». «Όσοι νομίζουν ότι μπορούν, ας δώσουν μεγαλύτερες εκπτώσεις» σημείωσε.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.