Quantcast
Eurobank: «Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό» ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια - enikonomia.gr
share

Eurobank: «Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό» ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια

δημοσιεύτηκε:

Η Eurobank συνδέοντας το ορόσημο της συμπλήρωσης των 200 χρόνων, από την έναρξη του αγώνα για την ανεξαρτησία του ελληνικού κράτους, με τις σύγχρονες προκλήσεις, εστιάζει στο μέλλον και αναδεικνύει την κρισιμότητα ανάληψης δράσης για το δημογραφικό ζήτημα, με την ενεργοποίηση της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό. Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.
Την παρουσίαση της πρωτοβουλίας για το δημογραφικό ζήτημα τίμησε με την παρουσία της και χαιρέτησε η Α.Ε. η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
Η Πρωτοβουλία αφορά ένα διευρυμένο πλέγμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πέντε (5) πυλώνων, με διορατική προσέγγιση και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης για τη στήριξη της οικογένειας και την αναστροφή της υπογεννητικότητας. Επιδίωξη είναι η υλοποίηση σειράς ενεργειών με μακροπρόθεσμη δέσμευση, συνέπεια και θετικό αντίκτυπο, σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς και οργανώσεις, όπως η «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, η ΜΚΟ «BeLive» και η Ένωση «Μαζί για το παιδί».

Η Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό παρουσιάστηκε, σήμερα, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Τράπεζα, στο Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και μεταδόθηκε διαδικτυακά, με ευρεία συμμετοχή. Εκτός από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας παρέστησαν και απηύθυναν χαιρετισμό, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος Β’ και ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής Πολιτικής & Οικογένειας, κα Μαρία Συρεγγέλα, ενώ την πρωτοβουλία χαιρέτισε επίσης η Πρέσβειρα της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό, κα Αιμιλία Τσουλφά, Χρυσή Ολυμπιονίκης στην Ιστιοπλοΐα.
Το δημογραφικό ζήτημα αποτελεί την μείζονα πρόκληση για την Ελλάδα σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, υπογράμμισε κηρύσσοντας την έναρξη της εκδήλωσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, παρουσία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας, κ. Γιώργου Ζανιά και των Αναπληρωτών Διευθυνόντων Συμβούλων, κ.κ. Ανδρέα Αθανασόπουλου, Κωνσταντίνου Βασιλείου και Σταύρου Ιωάννου. Εξαιτίας των υγειονομικών μέτρων, την παρουσίαση της Πρωτοβουλίας που πραγματοποίησε ο Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας της Eurobank, κ. Μιχάλης Βλασταράκης, παρακολούθησε δια ζώσης περιορισμένος αριθμός εκπροσώπων από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό κόσμο της χώρας.

H Α.Ε. Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου με τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Eurobank, κ. Γιώργο Ζανιά και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurobank, κ. Φωκίωνα Καραβία

O Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος Β΄, ανέφερε: «Χαιρετίζω τν πρωτοβουλία τς τράπεζας Eurobank κα τήν πόφασή της ν πικεντρωθε, συμπορευόμενη μ τν κκλησία κα μ τν «ποστολή», στν νάδειξη και ντιμετώπιση το ξύτατου δημογραφικο προβλήματος πο πειλε τς βάσεις τς κοινωνίας κα το θνους μας. Δράσεις πως κάλυψη ατρικν ξόδων γιά τήν προστασία τς γέννητης ζως οκογενειν μ χαμηλ εσόδημα στ Νομ βρου κα σ μικρ κριτικ νησι το Αγαίου, εναι πράξεις προσφορς κα ταυτόχρονα ψηλο θνικο συμβολισμο. Συγχαίρω λους, εχόμενος Κύριος μν ησος Χριστς ν ελογε πλουσίως τις δράσεις σας και τη ζωή σας.».

O Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς, σημείωσε: «Οι δημογραφικές προκλήσεις είναι κοινές για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τις δημογραφικές προβλέψεις για την Ελλάδα να είναι ιδιαίτερα δυσοίωνες. Η αύξηση της γονιμότητας είναι βασική προϋπόθεση για να αντιστρέψουμε την προβλεπόμενες δημογραφικές εξελίξεις. Η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί ένα μείγμα νομικών και οικονομικών πρωτοβουλιών για να βοηθήσει την Ελλάδα να ανταπεξέλθει σε αυτήν την κρίσιμη πρόκληση, αλλά χρειάζεται η μακροχρόνια δέσμευση και συμμετοχή όλων – κράτους, ιδιωτικού τομέα, ΜΚΟ, εκκλησίας και θρησκευτικών ενώσεων – για την αποτελεσματική αντιμετώπισή της.».
Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για τη Δημογραφική Πολιτική και την Ισότητα των Φύλων, κα Μαρία Συρεγγέλα, δήλωσε «Η επίλυση του δημογραφικού προβλήματος αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τη χώρα μας και η σημερινή κυβέρνηση έχει θέσει από την πρώτη στιγμή το θέμα πολύ ψηλά στην ατζέντα της. Προχώρησε για πρώτη φορά στη δημιουργία ενός επιτελικού φορέα σε κεντρικό επίπεδο που έχει το ρόλο της χάραξης, του συντονισμού και της παρακολούθησης μιας ενιαίας και μακροπρόθεσμης πολιτικής για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος. Η κυβέρνηση ανακοίνωσε, επίσης, μία δέσμη μέτρων για τη στήριξη της απασχόλησης, της μητρότητας/γονεϊκότητας, της ισότητας των φύλων και την προστασία της οικογένειας.».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, υπογράμμισε: «Η λύση του δημογραφικού δεν μπορεί παρά να έρθει και μέσα από τη στήριξη της οικογένειας. Της νέας οικογένειας, την ώρα που παίρνει τις σημαντικές της αποφάσεις για τον αριθμό των παιδιών της. Με μια σειρά ενεργειών, στόχος μας είναι, πρώτα από όλα, να βοηθήσουμε όσους θέλουν παιδιά, να μπορέσουν να αποκτήσουν, περιορίζοντας κατά το δυνατόν τα αντικειμενικά, υλικά εμπόδια. Επιλέξαμε, οι δράσεις του συγκεκριμένου άξονα, να αναπτυχθούν στο ξεκίνημα της πρωτοβουλίας μας, σε ένα γεωγραφικό πεδίο που εκτείνεται στα ανατολικά σύνορά μας, από τον Έβρο, τα νησιά του ΒΑ Αιγαίου, έως τα Δωδεκάνησα και το Καστελόριζο. Η προσδοκία μας είναι απλή και ο στόχος μας ξεκάθαρος. Θέλουμε να συμβάλουμε, στο μέτρο των δυνάμεών μας, αλλά με ΟΛΕΣ μας τις δυνάμεις, ώστε να αναδειχθεί ΣΗΜΕΡΑ η σημασία του προβλήματος. Να δημιουργηθεί ένας πόλος όπου και άλλοι φορείς, ιδιωτικοί ή δημόσιοι, θα μπορούν κατά την κρίση και την εκτίμησή τους να αντλούν στοιχεία και προτάσεις, ή να προσθέτουν κινήσεις και σχέδια, σε ένα πλαίσιο αυτοτέλειας και αυτενέργειας. Αν με την πρωτοβουλία αυτή καταφέρουμε να αναδειχθεί η κρισιμότητα του δημογραφικού και να κινητοποιηθούν κι άλλοι στην ίδια προοπτική, θα έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα.».
Χαιρετίζοντας η Πρέσβειρα της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό, κα Αιμιλία Τσουλφά, δήλωσε: «Η οικογένεια είναι μια επιλογή και όχι ένα εμπόδιο στη ζωή μας. Σίγουρα συνεπάγεται δυσκολίες και αμέτρητες προκλήσεις, αλλά οι χαρές που προσφέρει είναι ανεκτίμητες. Γι’ αυτό αν κάποιος ονειρεύεται να γίνει γονιός να μην εστιάζει στις δυσκολίες, αλλά, κυρίως, στις όμορφες στιγμές και στα μοναδικά συναισθήματα που πηγάζουν μέσα από την οικογένεια.».

O Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας

Οι πυλώνες της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό είναι:

  1. ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΜΚΟ) ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
  2. «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την στήριξη γονέων με νεογέννητα.
  3. «BeLive» για τη στήριξη ζευγαριών που αντιμετωπίζουν ζητήματα υπογονιμότητας και επιθυμούν να αποκτήσουν παιδιά, επιδιώκοντας να περιορίσουμε κατά το δυνατόν τα αντικειμενικά, υλικά εμπόδια – με σημείο εκκίνησης περιοχές που και πλήττονται από την υπογεννητικότητα και είναι εθνικά ευαίσθητες.
  4. Ένωση «Μαζί για το παιδί» για την ψυχολογική υποστήριξη γονέων / κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και εφήβων.

Σημειώνεται ότι οι δράσεις («Αποστολή» και «Be-Live») αφορούν στις καθορισμένες γεωγραφικές περιοχές του Προγράμματος.

  1. ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ με κοινωνική στόχευση σε όλους τους υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, από τον Έβρο, το ΒΑ Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα.
  1. ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν αναπτύξει ή θα αναπτύξουν πρωτοβουλίες για το δημογραφικό ζήτημα για στοχευμένες δράσεις.

  1. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ.

Η Eurobank θα χρηματοδοτήσει την εκπόνηση «λευκής βίβλου» για το δημογραφικό, με τη συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, με στόχο τη συμβολή διακεκριμένων ειδικών στη διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής.

  1. ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια & τους εργαζομένους της Eurobank.

Η Τράπεζα εφαρμόζει και εμπλουτίζει, διαχρονικά, ένα εκτεταμένο και πολύπλευρο πρόγραμμα στήριξης των οικογενειών των εργαζομένων της.

Περισσότερες πληροφορίες στο Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό|«ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια» ή στο 211 211 2201._

Στιγμιότυπο από την παρουσίαση της Πρωτοβουλίας της Eurobank για το Δημογραφικό, στο Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ):
Στο κέντρο της φωτογραφίας η Α.Ε. Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος Β.
Αριστερά της Προέδρου της Δημοκρατίας ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς και ο Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας της Eurobank, κ. Μιχάλης Βλασταράκης
Δεξιά του Αρχιεπισκόπου Αθηνών & Πάσης Ελλάδος, η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για τη Δημογραφική Πολιτική και την Ισότητα των Φύλων, κα Μαρία Συρεγγέλα, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας, κ. Γιώργος Ζανιάς και η Πρέσβειρα της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό, κα Αιμιλία Τσουλφά

Αναλυτικός οδηγός για την «Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό» ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια
H Eurobank με την Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό αναπτύσσει πλέγμα δράσεων για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος της χώρας. Οι δράσεις της Πρωτοβουλίας της Τράπεζας ενεργοποιούνται με τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και, συγκεκριμένα, αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.
Συνδέοντας το ορόσημο της συμπλήρωσης των 200 χρόνων, από την έναρξη του αγώνα για την ανεξαρτησία του ελληνικού κράτους, η Eurobank, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, συμβάλλει στην ανάδειξη ενός κρίσιμου ζητήματος για τη χώρα. Στέκεται δίπλα στους νέους γονείς, ενθαρρύνοντας την απόκτηση παιδιών, δημιουργεί ένα διευρυμένο και δυναμικό οικοσύστημα που καθιστά δυνατή την ανάπτυξη στοχευμένων δράσεων με αντίκτυπο και, σε μια περίοδο, με πρωτοφανείς προκλήσεις, επενδύει έμπρακτα στο μέλλον της χώρας.
Η Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση των ακριτικών περιοχών της χώρας, καταδεικνύοντας τη σημασία και την αξία που έχει η αντιμετώπιση του δημογραφικού, ειδικά σε αυτές τις γεωγραφικές περιοχές αλλά και εν γένει, η ανάπτυξη βιώσιμων συνθηκών για τις νέες οικογένειες στις περιοχές αυτές.
Οι 5 πυλώνες της πρωτοβουλίας
1) ΔΡΑΣΕΙΣ σε συνεργασία με επιλεγμένους φορείς

  • Η Eurobank, σε συνεργασία με την «Αποστολή», της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, στηρίζει γονείς με νεογέννητα να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες των βρεφών έως την ηλικία του ενός έτους.
    Η δράση αφορά στον Έβρο καθώς και σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου με πληθυσμό μικρότερο των 7.000 κατοίκων (Καστελόριζο, Τήλος, Ψέριμος, Νίσυρος, Χάλκη, Αρκοί, Λειψοί, Φούρνοι, Άη Στράτης, Ψαρά, Οινούσσες, Κάσος, Αστυπάλαια, Σύμη, Αγαθονήσι, Κάρπαθος και Σαρία) και προβλέπει την αποστολή βρεφικών πακέτων -από τον Ιούνιο του 2021-, μετά τη γέννηση του παιδιού και σε όσους γίνονται γονείς στις συγκεκριμένες περιοχές, για να καλύψουν βασικές ανάγκες για ένα έτος (ένδυση, πάνες, σκεύη τροφών και αποστείρωσης, ήδη υγιεινής του μωρού, καθαριστικά ρούχων, κρέμες κ.ά.). Στόχος είναι η παροχή στήριξης σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν ουσιαστικά οικονομικά προβλήματα στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες που έχει ένα παιδί στους πρώτους μήνες της ζωής του.
    Επιπλέον αυτών, η Τράπεζα χρηματοδοτεί, αποκλειστικά, τη σύσταση και λειτουργία ενός νέου Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης για παιδιά οικογενειών με οικονομικά προβλήματα, στο Δήμο Αθηναίων, ενώ συγχρηματοδοτεί τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης στο Μοσχάτο.
  • Η Eurobank, μέσω της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης BELIVE, χορηγεί την κάλυψη δαπανών (φαρμακευτική αγωγή, παρακολούθηση, νοσοκομειακά έξοδα, αιματολογικές εξετάσεις, υπερήχους εμβρύου), και την εκστρατεία ενημέρωσης σε ζευγάρια που ζουν στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα, αντιμετωπίζουν προβλήματα υπογονιμότητας και αποφασίζουν να προχωρήσουν σε προσπάθειες για εξωσωματική γονιμοποίηση, επιδιώκοντας έτσι να στηρίξει έμπρακτα τη μεγάλη αυτή προσπάθεια.

  • Χορηγεί τη Γραμμή 11525 της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί», για τη στήριξη γονέων/κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και εφήβων, που βρίσκονται αντιμέτωποι με προβλήματα και διλήμματα για την οικογένεια, καθώς και τη διεξαγωγή ψυχο-εκπαιδευτικών σεμιναρίων για μέλλοντες και νέους γονείς σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές που καλύπτει η πρωτοβουλία.
    2) ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ
    Σε όλους τους πελάτες και δυνητικούς πελάτες της Eurobank από τον Έβρο, το ΒΑ Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα, που έχουν αποκτήσει ή θα αποκτήσουν παιδί, μετά την 1η Απριλίου 2021, η Eurobank:

  • Παρέχει, δωρεάν πακέτο πρωτοβάθμιας υγείας για βρέφη, διετούς διάρκειας, που προβλέπει, μεταξύ άλλων, δωρεάν αεροδιακομιδή για έκτακτα περιστατικά.
  • Προσφέρει στεγαστικό δάνειο για πρώτη κατοικία με προνομιακούς όρους και, ειδικότερα, δωρεάν έξοδα και μειωμένο επιτόκιο σε σύγκριση με το ισχύον κάθε φορά.
  • Επιβράβευση με έκπτωση 10% για αγορές βρεφικών ειδών για ένα έτος, μέσω του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή, για όλα τα καταστήματα βρεφικών ειδών, φυσικά ή ηλεκτρονικά.
  • Προσφέρει το αποταμιευτικό πρόγραμμα «Μεγαλώνω», με προνομιακό επιτόκιο και με πρώτη καταβολή στο λογαριασμό του παιδιού, από την Τράπεζα, του ποσού των €50 για το πρώτο παιδί, €100 για το 2ο παιδί και €150 για το 3ο παιδί και άνω.
    3) ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν αναπτύξει ή θα αναπτύξουν πρωτοβουλίες για το δημογραφικό ζήτημα για στοχευμένες δράσεις
    Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου επιχειρήσεων με τις οποίες η Τράπεζα μοιράζεται αντίστοιχες ανησυχίες ως προς το ζήτημα για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών, δράσεων και βέλτιστων πρακτικών που θα υποστηρίζουν την οικογένεια.
    4) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ
    Επιδιώκεται η επιστημονική προεργασία για μια νέα πολιτική για το δημογραφικό. Για το σκοπό αυτό η Eurobank θα χρηματοδοτήσει την εκπόνηση μιας «λευκής βίβλου» για το δημογραφικό, με τη συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, με όλες τις ενδεδειγμένες πολιτικές ως έναν οδικό χάρτη με τη γνώση των πιο διακεκριμένων ειδικών για την διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής.
    5) ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια & τους εργαζομένους της Eurobank
    Η Τράπεζα ακολουθεί, διαχρονικά, συνεπή πολιτική στήριξης των εργαζομένων της με ιδιαίτερη μέριμνα για τους ίδιους και τις οικογένειές τους με ένα μεγάλο φάσμα παροχών.
    Μεταξύ άλλων, οι οικογένειες των εργαζομένων επωφελούνται από ένα ενισχυμένο ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα, την παροχή στεγαστικών δανείων με προνομιακούς όρους, τη διάθεση οικονομικών επιδομάτων και ειδικών γονικών αδειών, καθώς και μια σειρά από προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά και την ευρύτερη οικογένεια.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.