Quantcast
Υποχώρηση πωλήσεων για τις ζυθοποιίες το πρώτο τρίμηνο - enikonomia.gr
share

Υποχώρηση πωλήσεων για τις ζυθοποιίες το πρώτο τρίμηνο

δημοσιεύτηκε:

Με σημαντική υποχώρηση των πωλήσεων έκλεισε το πρώτο τρίμηνο για την κατηγορία της μπίρας. Πλέον, οι ζυθοποιίες, μεγάλες και μικρές, προσδοκούν στον τουρισμό για να αντισταθμίσουν τις απώλειες που καταγράφονται στην αγορά από τις αρχές του 2017.

Υπενθυμίζεται ότι ούτε η περσινή χρονιά ήταν ιδανική για τον κλάδο, καθώς παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση, οι πωλήσεις δέχθηκαν πλήγμα λόγω της αύξησης το καλοκαίρι του 2016 στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης Οινοπνευματωδών Ποτών (ΕΦΚΟΠ).

Η κακή πορεία της αγοράς δεν αποτρέπει τις εταιρείες από νέες επενδυτικές κινήσεις. Παράδειγμα αποτελεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία συνήψε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου για την αναβίωση της ιστορικής μπίρας «Μάμος» που παραγόταν έως το 1979 στην Πάτρα. Η συμφωνία αφορά την αδειοδότηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την παραγωγή της εν λόγω μπίρας στο εργοστάσιο που διαθέτει η εταιρεία στην Πάτρα και βεβαίως και για τη διανομή της.

Η διανομή θα ξεκινήσει από την Πάτρα, στη συνέχεια θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη Πελοπόννησο, ενώ σε επόμενο στάδιο θα διατίθεται και στην υπόλοιπη χώρα.

Αλλωστε η μπίρα «Μάμος» είναι γνωστή κατά βάση στο καταναλωτικό κοινό της Αχαΐας, το οποίο υποδέχθηκε με χαρά τη συμφωνία της οικογένειας Μάμου με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου χθες στην Πάτρα για την παρουσίαση της συμφωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Ζωούλλης Μηνά σημείωσε ότι «οι στόχοι για την μπίρα “Μάμος” είναι μεν φιλόδοξοι», ωστόσο εκτίμησε ότι θα χρειαστεί μία πενταετία για την εδραίωση της μάρκας.

Ο εκπρόσωπος της οικογενείας Μάμου, Παναγής Μάμος, τόνισε ότι «η συνεργασία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξασφαλίζει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του σήματος».

Πηγή: Καθημερινή


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.