Πρόστιμο ρεκόρ ύψους 4,6 εκατ. λιρών (ή 5,6 εκατ. δολ.)
επέβαλαν οι βρετανικές ρυθμιστικές Αρχές στη Vodafone λόγω “σοβαρών
και συνεχών παραβιάσεων των
κανόνων τα εταιρείας για την προστασία
των καταναλωτών”.
Ειδικότερα, η αρμόδια ρυθμιστική υπηρεσία της Βρετανίας,
Ofcom επέβαλε το πρόστιμο αυτό στην εταιρεία Τηλεπικοινωνιών για τις πρακτικές
πωλήσεων που ακολούθησε σε πολλές περιπτώσεις, για ανακριβείς τιμολογήσεις,
αλλά και για ανεπαρκή αντιμετώπιση των καταγγελιών – παραπόνων από μερίδα των
καταναλωτών.
Μετά από έρευνα 18 μηνών, η Ofcom εντόπισε ενδείξεις
παραπλάνησης των πελατών pay-as-you-go, με αποτέλεσμα να πληγούν 10.452
καταναλωτές, χάνοντας συνολικά 150.000 λίρες σε ένα διάστημα 17 μηνών.
Παράλληλα, σύμφωνα με
τη βρετανική ρυθμιστική Αρχή, η Vodafone δεν ακολούθησε τους ισχύοντες
κανονισμούς για τη διαχείριση παραπόνων των πελατών της, αφού δεν αντιμετώπισε
τις διάφορες καταγγελίες “καταλλήλως, δικαίως ή εγκαίρως”.
Η εταιρεία καλείται να αποπληρώσει το πρόστιμο εντός 20
εργάσιμων ημερών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ofcom, η Vodafone
που διατηρεί 20 εκατ. πελάτες στη Βρετανία, δέχθηκε περισσότερα παράπονα από
κάθε άλλο πάροχο κινητής τηλεφωνίας.